Adam Burzyński, SPIROPRINT
Co jest teraz najpopularniejszym gadżetem w ofercie SpiroPrint?
Najlepiej sprzedającymi się artykułami są produkowane u nas smycze sublimacyjne oraz plastikowe długopisy polskiej produkcji.
Którą metodę personalizacji najchętniej wybierają klienci?
Najczęściej wybierana metoda nadruku, jeśli chodzi o klienta przemysłowego i reklamowego, to wciąż tampodruk.
Angażują się Państwo w różne akcje charytatywne jak np. WOŚP – czy jest już następna na horyzoncie?
W tym roku dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy uzbieraliśmy ponad 20 000 zł (poprzez aukcje + lokalne licytacje). Organizujemy też akcję mikołajkową: paczki dla dzieci z domów dziecka. Poprzednio było ich 700 i w tym roku mamy zamiar pobić ten rekord.
Artykuł ukazał się w najnowszym wydaniu Gifts Journal Polska. Do pobrania TUTAJ https://giftsjournal.pl/wp-content/uploads/2024/06/GJP81-web.pdf