Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Osobowości – Adam Burzyński, SPIROPRINT

09.07.2024

Adam Burzyński, SPIROPRINT

Co jest teraz najpopularniejszym gadżetem w ofercie SpiroPrint?

Najlepiej sprzedającymi się artykułami są produkowane u nas smycze sublimacyjne oraz plastikowe długopisy polskiej produkcji.

Którą metodę personalizacji najchętniej wybierają klienci?

Najczęściej wybierana metoda nadruku, jeśli chodzi o klienta przemysłowego i reklamowego, to wciąż tampodruk.

Angażują się Państwo w różne akcje charytatywne jak np. WOŚP – czy jest już następna na horyzoncie?

W tym roku dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy uzbieraliśmy ponad 20 000 zł (poprzez aukcje + lokalne licytacje). Organizujemy też akcję mikołajkową: paczki dla dzieci z domów dziecka. Poprzednio było ich 700 i w tym roku mamy zamiar pobić ten rekord.

Artykuł ukazał się w najnowszym wydaniu Gifts Journal Polska. Do pobrania TUTAJ https://giftsjournal.pl/wp-content/uploads/2024/06/GJP81-web.pdf