Zbigniew Grzeszczuk, ALLPROPOLSKA
Czy firma od początku promuje Polskę poprzez artykuły reklamowe?
Tak, ALLPROPOLSKA to rodzinna firma z tradycją, w maju obchodzi 10-lecie. Od początku skupialiśmy się na polskich producentach i rozwiązaniach opatentowanych własnych lub wytworzonych w Polsce. Dziś to 500 produktów i 80 producentów, do których zalicza się też firma, nie jesteśmy wyłącznie pośrednikiem, ale wymyślamy produkty, ich design, sposób pakowania, grafikę.
Kto najczęściej korzysta z Państwa oferty?
Ci, którzy chcą promować nasz kraj w oparciu o rodzimą produkcję, pandemia udowodniła, jak szybko mogą się porwać łańcuchy dostaw. To decydenci, politycy, agendy rządowe, ambasady i turyści przyjeżdżający, jak i wyjeżdżający. Nasze produkty były dostarczane do Emiratów Arabskich i USA.
Jest Pan członkiem zarządu PIAP – z jakich form wsparcia mogą korzystać firmy z branży?
PIAP to szerokie spektrum rynku reklamowego o ugruntowanej pozycji. Główny cel organizacji to reprezentowanie interesów branży wobec tych, którzy tworzą prawo i przepisy niejednokrotnie kulawe i niespójne. Przykładem jest nasza walka z limitami na upominki reklamowe. Jako PIAP wydajemy 7000 katalogów z reklamami naszych członków, gazetę w nakładzie 2500 szt., reprezentujemy izbę i członków na targach krajowych i zagranicznych, jesteśmy w wielu stowarzyszeniach i organizacjach na zasadzie członkowskiej, jak i wymienności.