Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Osobowość – Krzysztof Stypułkowski

27.04.2021

Krzysztof Stypułkowski, współzałożyciel
MANUFAKTURA CZEKOLADY CHOCOLATE STORY

 

Czy pomysł z otwarciem Muzeum Prawdziwej Czekolady był Pana?

 

Pomysł na stworzenie Muzeum Prawdziwej Czekolady kiełkował w nas, założycielach Manufaktury Czekolady Chocolate Story (tj. Krzysztof Stypułkowski, Tomasz Sienkiewicz), od momentu powstania firmy. Od zawsze chcieliśmy zrzeszać ludzi podobnych do nas: pasjonatów i miłośników czekolady i zaszczepiać tego bakcyla w innych. Do tej pory tę misję realizowaliśmy w czasie warsztatów czekoladowych. Muzeum będzie rozszerzeniem tej działalności.

 

 

 

Co odwiedzający znajdą w Muzeum?

 

Odwiedzający zdobędą tutaj wiedzę na temat historii, pochodzenia, produkcji i obecności czekolady na świecie, a także obejrzą m.in. etykiety po czekoladach polskich i zagranicznych z lat 50.-70., historyczne puszki po czekoladkach (np. okresu międzywojennego) czy wiekową konszę do wyrobu czekolady.

 

 

 

Czy upominki czekoladowe są uniwersalnym prezentem firmowym?

 

Czekolada należy do prezentów bezpiecznych, który przypadnie do gustu niemal każdej osobie. Warto zadbać o to, aby była wysokiej jakości, bez zbędnych, sztucznych dodatków, o głębokim smaku i aromacie. Taki prezent pozostanie w pamięci obdarowanego i może zaowocować w przyszłości przedłużeniem kontraktu lub kolejnym zleceniem.

 


Artykuł ukazał się w najnowszym wydaniu Gifts Journal Polska. Do pobrania TUTAJ.