Katarzyna Wojniak, Polska Izba Artykułów Promocyjnych
Czy sytuacja w branży ulega poprawie?
Moim zdaniem tak, aczkolwiek nie jest to szczyt sezonu w branży, firmy z branży komunikują poprawę sytuacji w odniesieniu do pierwszych miesięcy pandemii. Dużą rolę odgrywają ograniczenia zw. z organizacją eventów, konferencji i targów. Jeśli nastąpi poprawa sytuacji w tych sektorach, bardzo szybko branża wróci do normalności, czego wszystkim firmom z całego serca życzę.
Mimo pandemii ostatnio powiększyło się grono członków PIAP-u?
Tak, w tym trudnym okresie pozyskaliśmy nowe firmy członkowskie, bardzo mnie to cieszy! Ostatnie wydarzenia przyczyniły się do wzrostu świadomości firm, że uczestnictwo w organizacjach branżowych daje możliwość: integracji, wymiany doświadczeń, pozyskiwania wiedzy nt. zmieniającej się rzeczywistości w branży. Są to też lata wytężonej pracy nad rozwojem organizacji i możliwości, które PIAP daje swoim Członkom!
Jakie działania w ramach PIAP planuje Pani w najbliższym czasie?
Prowadzimy intensywne prace nad opracowaniem koncepcji kampanii „Odmrażamy upominki reklamowe”, ogłosiliśmy konkurs – zachęcam do udziału, mamy w branży wiele kreatywnych firm! Chcemy przypomnieć marketingowcom, jaka siła drzemie w upominkach reklamowych, gdy ograniczona jest możliwość bezpośrednich spotkań. Wznowiliśmy druk publikacji Gazety, przygotowujemy się do targów branżowych w nowej rzeczywistości i organizujemy ciekawy webinar dla Członków PIAP. Planujemy też wznowienie publikacji Katalogu PIAP 2021!
Artykuł ukazał się w najnowszym wydaniu Gifts Journal Polska. Do pobrania TUTAJ.