Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Osobowość – Adrianna Wołczyk

29.06.2021

Adrianna Wołczyk, aleWorek

 

Czy marka aleWorek powstała z Pani miłości do lnu?

 

Marka aleWorek powstała z potrzeby, to Tata zaczął piec chleby, a nie mieliśmy jak ich przechowywać. Podłapałam pomysł o wykorzystaniu tradycyjnego lnu, uszyłam pierwszy worek i tak zaprezentowałam światu. Len został mi bliski do dziś, tkanina ta ma wiele odsłon w naszej ofercie.

 

 

 

Jakie pomysły na upominki dla klienta można znaleźć w aleWorku?

 

Na aleWorek.pl moi faworyci to oczywiście worki lniane do przechowywania, bo są wielorazowe i świetnie sprawdzają się w kuchni czy spiżarni. Na miasto zabierzesz ze sobą plecak-worek z wodoodpornej kolorowej tkaniny, lekki i kompaktowy. Nieoczywistym pomysłem na upominki są też zestawy DIY, czyli zrób to sam, na świece sojowe, do których olejki eteryczne i surowce przetestowałam sama, dbając o naturalność.

 

 

 

Wprowadziła Pani nową kolekcję produktów dla mam i córek – co obejmuje?

 

Minikolekcja zwierzęta mocy w zestawie to mniejsza i większa okrągła torebka dla mamy i córki. Kontaktujemy się z klientami, pytając o następne rodzinne propozycje w naszym wachlarzu produktów.

 

 

Artykuł ukazał się w najnowszym wydaniu Gifts Journal Polska. Do pobrania TUTAJ