Polska Izba Artykułów Promocyjnych rośnie w siłę i powiększa się o kolejnych graczy rynku artykułów promocyjnych. Grono Członków PIAP w marcu br. zasiliły firmy: OrganicArt i Kaldi Coffee.
– Do grona członków PIAP przystępujemy ponieważ chcemy uczestniczyć w budowaniu profesjonalnej grupy dostawców i producentów artykułów promocyjnych. Liczymy, że nasze oryginalne produkty i nieszablonowe podejście do pracy zaowocuje pozyskaniem nowych klientów agencyjnych. Zakładamy również, że będąc członkiem PIAP mamy większą możliwość nawiązania nowych kontaktów z producentami w zakresie produkcji półproduktów wykonanych zgodnie z naszą misją wprowadzania natury do otoczenia- mówi Marzena Sołdrzyńska właściciel firmy OrganicArt.
– Do PIAP-u przystąpiliśmy mając na uwadze systematycznie rosnący popyt na innowacyjne, a zarazem użyteczne narzędzia marketingowe. Wierzymy, że członkostwo w tej organizacji umożliwi nam dotarcie do Klientów zainteresowanych najwyższej jakości, eleganckimi produktami, w jakich się specjalizujemy – mówi Katarzyna Wyżycka Wiceprezes Zarządu Kaldi Coffee Sp. z o.o.
OrganicArt to pracownia kreatywna zajmująca się projektowaniem i produkcją ekologicznych wyrobów z drewna. Jakość, kreatywność, niestandardowe materiały i ekologia to priorytety pracowni. Produkty wykonane przez OrganicArt cechuje wysoka dbałość o szczegóły począwszy od szkicu produktu a kończąc na opakowaniu. Wykonują głównie niestandardowe produkcje na indywidualne zamówienie klienta oraz posiadają gotowe wzory do adaptacji m.in. magnesy na lodówkę, breloki do kluczy, podkładki pod kubki, biżuterię drewnianą i wiele innych. Większość produktów wykonanych jest z litego drewna dębowego. OrganicArt stale powiększa park maszynowy co pozwala wprowadzać nowe wzornictwo i metody personalizacji.
Kaldi Coffee to palarnia kawy, która dostarcza świeżo paloną kawę najwyższej jakości, przygotowaną w oparciu o tradycyjne włoskie receptury. Kaldi Coffee specjalizuje się w personalizowanych emisjach kawy. Razem ze swoimi Klientami projektuje opakowania, dobiera odpowiednie mieszanki kaw 100% Arabica, by później przekazać w ich ręce nietuzinkowe narzędzie marketingowe. Najwyższej jakości, świeżo palona kawa, w eleganckim, dostosowanym do wizerunku Klienta opakowaniu jest nowoczesnym i użytecznym prezentem. Firma posiada w swojej ofercie również wysokiej jakości personalizowane herbaty oraz miody z polskich pasiek.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 170 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.
Więcej informacji o Izbie na stronie: www.piap-org.pl
Kontakt dla mediów:
Katarzyna Wojniak, biuro@piap-org.pl | tel. 791 354 426