W Warszawie miała premierę nowa impreza na rynku upominków reklamowych. OneDay Roadshow to spotkanie branży, które pozwala na lepszy kontakt dostawców gadżetów z agencjami reklamowymi, a jednocześnie daje możliwość prezentacji oferty świątecznej tuż przed sezonem. Warszawskie spotkanie było pierwszym tego typu wydarzeniem i cieszyło się dużym zainteresowaniem co pokazuje, że rynek szuka okazji do wzmocnienia możliwości handlowych.
Wierzymy, że kolejne odwiedzane miasta również zaskoczą nas pozytywną reakcją.
Drugi dzień z cyklu OneDay Roadshow odbył się w katowickim hotelu Arsenal Palace. Podobnie jak w Warszawie przybyło wielu zwiedzających. Potwierdza to, że region śląski jest silnie reprezentowany na rynku upominków reklamowych.
OneDay Roadshow tym razem odwiedza Wrocław. Taka formuła spotkań daje możliwość bezpośrednich rozmów między partnerami handlowymi. Kameralność OneDay Roadshow sprawiła, że każdy miał możliwość osobistego zapoznania się szeroką ofertą prezentowaną przez dostawców i importerów upominków reklamowych.
Ostatni dzień z cyklu OneDay Roadshow odbył się w poznańskim hotelu Andersia.
Bardzo duże zainteresowanie ze strony zwiedzających dobrze wróży przyszłości branży upominków reklamowych w Polsce. Celem OneDay Roadshow było zorganizowanie miejsca i atmosfery dla bezpośrednich rozmów pomiędzy dostawcami i ich klientami. Chcieliśmy, by przed ważnym dla branży okresem zimowo-świątecznym agencje reklamowe oraz dystrybutorzy mieli możliwość zapoznania się z bogatymi ofertami dostawców i importerów. W ciągu czterech dni odwiedziliśmy cztery miasta Polski w których zebraliśmy dostawców i importerów posiadających bardzo mocno rozbudowaną ofertę handlową. Wierzymy, że spełniliśmy Państwa oczekiwania i czas spędzony podczas OneDay Roadshow zaliczą Państwo do udanych.
Do zobaczenia na kolejnej edycji OneDay Roadshow!