Niektórzy twierdz¹, ¿e wspó³czesny rynek artyku³ów reklamowych to prawdziwa d¿ungla, a wzajemne zaufanie to tylko frazes. Firma GJC Inter Media od 7 lat stara siê o to, by zmieniæ ten niekorzystny wizerunek.
Jego poprawie s³u¿y niew¹tpliwie program INDUSTRY DOES NOT RECOMMEND. Jego podstawowym zadaniem jest informowanie uczestników „gad¿etowego” rynku o niesolidnych partnerach. Daje wiêc on mo¿liwoæ weryfikacji potencjalnego kontrahenta, a tym samym unikniêcia k³opotów. Twórcami wykazu firm niepolecanych s¹ partnerzy programu Solidni w Biznesie.
Warto zaznaczyæ, ¿e celem nie jest ci¹ganie nale¿noci, a wrêcz przeciwnie, polubowne za³atwienie kwestii spornych. Dziêki takiemu podejciu w kilkunastoletniej historii NOT RECOMMEND uda³o siê odzyskaæ nale¿noci na kwotê ponad trzech milionów z³otych.
Zapraszamy do wspó³pracy.