TOYA S.A. tworząc dedykowaną na rynek reklamowy markę TOYA Gifts buduje od postaw nowego, dużego, hurtowego dostawcę artykułów promocyjnych dla agencji reklamowych.
To jedna z niewielu firm notowanych na GPW, która rozwija działalność na rynku gadżetów reklamowych. Twórcy marki mają duże ambicje. Większość z obecnie liczących się dostawców gadżetów to firmy zagraniczne, TOYA Gifts chce to zmienić. Nowy dostawca jako producent artykułów promocyjnych może znacznie obniżyć koszty ich wytworzenia i umożliwić zakupy gadżetów reklamowych w takich cenach, aby stały się one atrakcyjne i bardziej popularne na rynku. Zaplecze magazynowe w Polsce ze składami we Wrocławiu i pod Warszawą zagwarantuje zaś szybką dostępność towarów w ilościach hurtowych.
Managerom marki zależy na wygodzie agencji reklamowych i dystrybutorów. Katalogi TOYA Gifts mają nieobecną na rynku formę. To tematyczne zeszyty wpinane do firmowego segregatora. Są nowym sposobem na obniżenie kosztów dystrybucji, umożliwiają szybkie odnalezienie produktów w katalogu, a także częstą zmianę i rozbudowę oferty w dowolnym momencie – mówi Kazimierz Śniadek, Product Manager w TOYA Gift. TOYA ma uprzywilejowaną pozycję również dlatego, że wchodzi na niezagospodarowaną niszę narzędzi reklamowych. Może więc wprowadzić na rynek nowe i ciekawe produkty użytkowe. Przedstawiciele firmy zapewniają, że wspólnie z klientami mogą wprowadzić do katalogów dowolne produkty i dzięki temu odpowiadać na realne zapotrzebowanie w branży.
Produkty TOYA Gifts nie są sprzedawane klientom końcowym, firma nie ma własnej agencji reklamowej zaś partnerzy zagraniczni spółki w bliskiej perspektywie będą wspierać markę w sprzedaży gadżetów poza Polską. Ciekawostką jest to, że TOYA S.A. jako właściciel znanej specjalistycznej marki YATO, zajmuje 4 miejsce w sprzedaży produktów motoryzacyjnych na wymagającym rynku chińskim. TOYA jest również sponsorem teamów rajdowych, a także uruchomiła jedno z największych w Europie Środkowej pól golfowych pod Wrocławiem.
Czy tak duże atuty wystarczą, aby zyskać pozycję lidera w sprzedaży produktów reklamowych w Polsce? Przekonamy się o tym w najbliższym czasie. Tymczasem życzymy zespołowi Toya Gifts powodzenia we wprowadzaniu nowych katalogów na polski rynek .