Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Nowe firmy w PIAP

15.12.2020

Działając razem można poczuć siłę i wzajemne wsparcie, właśnie dlatego w trudnym dla gospodarki okresie, firmy z sektora reklamowego stawiają na PIAP. W ubiegłym kwartale grono członków Izby powiększyło się m.in. o następujące firmy: LimeBOX, FUH NANA Wiesław Garbień i Printing Season. Poznajmy nowych członków!

LimeBOX to firma zajmująca się produkcją wysokiej jakości kosmetyków pielęgnacyjnych, które niewątpliwie stanowią bardzo unikalną formę upominku reklamowego. Odpowiednio dobrany park maszynowy pozwala firmie na produkcję szerokiej gamy produktów kosmetycznych, które mogą być dowolnie personalizowane, tak by mogły wspierać indywidualne strategie marketingowe klientów. – Chcąc mieć realny wpływ na kształt rynku artykułów reklamowych w Polsce niezbędna jest współpraca na poziomie ogólnokrajowym, i właśnie takie możliwości daje nam członkostwo w PIAP, to naturalny etap rozwoju naszej firmy. Dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem chcemy kształtować i rozwijać polski rynku artykułów promocyjnych, budując jego silną pozycje na rynkach europejskich. – mówiJoanna Suchecka-Lipka z firmy LimeBox.

FUH NANA Wiesław Garbień już od wielu lat tworzy produkty wykorzystywane w różnych dziedzinach życia. Posiada szeroki zakres specjalizacji, takich jak: poligrafia, sprzedaż i znakowanie gadżetów reklamowych, projekty graficzne, reklama, pieczątkarstwo. Tworzy oryginalne upominki, dyplomy, trofea, puchary, tabliczki informacyjne oraz identyfikatory personalne. Specjalizuje się również w usługach: znakowaniu, cięciu, grawerowaniu, tłoczeniu, druku. Znakuje każdą możliwą powierzchnię: papier, tworzywa sztuczne, gumę, skórę, drewno, szkło oraz metale. NANA posiada wysokiej klasy park maszynowy, co gwarantuje wszechstronność i jakość.

Dołączyliśmy do PIAP, gdyż chcemy się rozwijać i poszukiwać nowych klientów – mówi Michał Grabień z firmy NANA – Chcemy także promować nietypowe produkty np. identyfikatory personalne, tabliczki informacyjne z czcionką Braille’a, czy bombki choinkowe z nadrukiem kolorowym – dodaje Michał Grabień.

Printing Season to pracownia sitodruku, która działa już od ponad 10 lat. Przez ten czas firma zebrała dużo doświadczeń i obsłużyła setki zadowolonych klientów. W pracy stawia na jak najlepsze efekty. Od początku istnienia Printing Season stara się wciąż rozwijać i poszerzać ofertę po to, żeby dostarczyć swoim klientom jak najlepsze koszulki z nadrukiem. Inwestuje zarówno w ludzi, jak i w profesjonalny sprzęt, wszystko po to, aby ciągle zwiększać jakość oferowanych usług. – Dołączenie do grona PIAP-u to kolejny krok w rozwoju naszej firmy, ponieważ nieustannie dążymy do poszerzania naszych horyzontów.Chcemy wykorzystać nowe możliwości zaprezentowania się wśród innych a przede wszystkim pewnych dostawców. – mówi Jacek Wysmyk, właściciel firmy Printing Season.


Polska Izba Artykułów Promocyjnych
jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 180 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

 

Więcej informacji o Izbie na stronie: www.piap-org.pl


Kontakt dla mediów:

Katarzyna Wojniak, biuro@piap-org.pl | tel. 791 354 426