Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

„Niezbędnik Marketera” na biurkach samorządowców

04.12.2023

1 grudnia br. wystartowała akcja wysyłkowa „Niezbędnika Marketera” do instytucji państwowych i samorządów na terenie całej Polski, zorganizowana przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych (PIAP).
Jej celem jest ułatwienie
marketerom dostępu do różnorodnych ofert
w ramach prowadzonych działań promocyjnych.

„Niezbędnik Marketera” to marketingowy przewodnik pomagający efektywnie współpracować z przedstawicielami branży artykułów promocyjnych, zrzeszonych w stowarzyszeniu PIAP. Obejmuje starannie wyselekcjonowane propozycje polskich producentów, dystrybutorów, agencji reklamowych, organizatorów targów oraz mediów, specjalizujących się w dziedzinie artykułów promocyjnych.

Artykuły promocyjne są najlepszym narzędziem do budowania trwałych relacji z klientami. Pełnią kluczową rolę w promocji i budowaniu rozpoznawalności marek w różnorodnych branżach. Są jednym z tych elementów marketingu, które cieszą się niezmiennym uznaniem. Liczę, że „Niezbędnik Marketera” stanie się ulubionym marketingowym przewodnikiem i przyczyni się do efektywnej współpracy z przedstawicielami branży artykułów promocyjnych. W ramach akcji wysyłkowej rozesłano, oprócz egzemplarza Niezbędnika Marketera, kilka przykładów, produktów naszych firm członkowskich. Akcję tą chcemy powtarzać, każdego roku – Paweł Wielkopolan, dyrektor Biura Zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) to grupa ekspertów i profesjonalistów z branży reklamowej. Od 2007 roku zrzesza firmy zajmujące się usługami i produkcją artykułów promocyjnych, importem, a także przedsiębiorstwa prowadzące działalność jako agencje reklamowe. Misją stowarzyszenia jest partnerskie stymulowanie rozwoju branży artykułów reklamowych i tworzenie prawnych, organizacyjnych i ekonomicznych warunków dla efektywnego funkcjonowania podmiotów działających na tym rynku oraz wspieranie działań mających na celu popularyzację artykułu reklamowego w sektorze działań marketingowych. PIAP zrzesza 177 firm członkowskich. Więcej na Piap-org.pl.

„Niezbędnik Marketera” to wydawnictwo PIAP, pigułka wiedzy na temat upominków reklamowych i produktów wspierających promocję. Stworzony z myślą o firmach
i instytucjach poszukujących sprawdzonych dostawców artykułów promocyjnych.
Katalog zawiera starannie wyselekcjonowane propozycje polskich producentów, dystrybutorów, agencji reklamowych, organizatorów targów oraz mediów specjalizujących się w dziedzinie artykułów promocyjnych. Wszystkie przedstawione w nim firmy są członkami stowarzyszenia PIAP. Pobierz wersję online: PIAP_Niezbednik_Marketera_2023.pdf (piap-org.pl)