Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

MILO nowym Członkiem PIAP

19.10.2012

MILO  Bartosz Mickiewicz w październiku br.została nowym Członkiem stowarzyszenia branżowego Polska Izba Artykułów Promocyjnych.
Jesteśmy bardzo zadowoleni , że do grona firm Członkowskich przystępują firmy cieszące się dużym zaufaniem na rynku. Większa liczba firm członkowskich pozwoli podejmować nam różne, coraz to ciekawsze inicjatywy na rzecz całej branży oraz na szersze działania lobbingowe – mówi Katarzyna Wojniak Dyrektor Biura Zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

MILO jest czołowym producentem segregatorów reklamowych na polskim rynku. Dzięki 20-letniemu doświadczeniu oraz nowoczesnej linii produkcyjnej wytwarzane są wysokiej jakości segregatory, teczki , standy , opakowania i wzorniki reklamowe. Firma posiada oddziały zlokalizowane w największych miastach Polski oraz nowoczesny zakład produkcyjny zlokalizowany na 2ha powierzchni. Doświadczona i profesjonalna kadra zapewnia najwyższy poziom przebiegu każdego
z etapów realizacji zamówienia, poprzez stały nadzór i wprowadzanie innowacyjnych metod produkcji i realizacji. To dzięki wysokiej jakości produktów firma  stale zdobywa zaufanie Klientów w Polsce i za granicą.
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy prawie 140 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.