„Ka¿dy dzieñ to tysi¹ce mo¿liwoci” 122 wystawców i 621 zwiedzaj¹cych. Po raz pierwszy w stolicy Niemiec. Interesuj¹ce szkolenia i upominki. Miêdzynarodowe „towarzystwo”.Tak w kilku zdaniach mo¿na opisaæ zakoñczon¹ na pocz¹tku wrzenia trzeci¹ edycjê jednodniowych spotkañ przedstawicieli bran¿y upominków reklamowych – OneDay Roadshow.
Wszystko zaczê³o siê 31 sierpnia w Warszawie, a póniej by³ Chorzów, Poznañ i na zakoñczenie Berlin. Tym razem dystrybutorzy i importerzy artyku³ów reklamowych mieli okazjê do zaprezentowania oferty w stolicy naszych zachodnich s¹siadów, a tym samym zyskali mo¿liwoæ dotarcia ze swoimi produktami i us³ugami do jeszcze wiêkszej rzeszy wyspecjalizowanych klientów.
To nie jedyna nowoæ jaka zosta³a przygotowana przez organizatora. Podczas spotkania w warszawskim hotelu Novotel uczestnicy mogli wzi¹æ udzia³ szkoleniach prowadzonych przez Bart³omieja Stolarczyka, wysokiej klasy trenera specjalizuj¹cegosiê w treningach asertywnoci, rozwoju osobistego, etycznej perswazji i psychologii sportu. Uczestnicy mogli wys³uchaæ dwóch ciekawych z punktu widzenia biznesowego prelekcji – „Perswazyjny telemarketing” i „Socjotechniki sprzeda¿y”.
Ci którzy jeszcze przed rozpoczêciem ODS zarejestrowali siê na stronie imprezy mogli z nich skorzystaæ bezp³atnie. W innych miastach by³o co dla cia³a i co dla ducha. W Poznaniu i Chorzowie wczeniejsza rejestracja gwarantowa³a uczestnikom upominek w postaci biletu do Multikina, voucher na obiad w hotelowej restauracji lub ksi¹¿ki z bogatej kolekcji „Ksiêgarni dla Biznesu”. Parafrazuj¹c has³o tegorocznej edycji to „By³y dni z tysi¹cami mo¿liwoci”.
Oczami uczestników
Blisko stu przedstawicieli agencji reklamowych pojawi³o siê w hotelu Ellington w Berlinie, aby po raz pierwszy podczas OneDay Roadshow zapoznaæ siê z ofert¹ polskich producentów i dystrybutorów upominków reklamowych.
To bardzo dobry prognostyk przed przysz³oroczn¹ edycj¹ „touru”, bo na rynku naszych zachodnich s¹siadów tego typu spotkania bran¿owe odbywaj¹ siê od wielu ju¿ lat i ciesz¹ sporym powodzeniem. Zwiedzaj¹cy bardzo pozytywnie ocenili zarówno sam¹ ofertê przedstawion¹ przez polskich i zagranicznych wystawców, jak i organizacjê premierowej imprezy. Z pobytu w „Ellingtonie” usatysfakcjonowani byli tak¿e nasi krajowi wystawcy.
Jestem niezmiernie zadowolony, ¿e na trasie tegorocznego „touru” znalaz³a siê stolica Niemiec. W Berlinie spotkalimy naszych sta³ych klientów, a tak¿e poznalimy nowych kontrahentów. Byli zaskoczeni jakoci¹ naszych haftów. W tej dziedzinie nasi s¹siedzi mogliby siê od nas sporo nauczyæ. Z t¹ wizyt¹ wi¹¿ê wiêc ogromne nadzieje na przysz³oæ – mówi³ Daniel Lukiæ, w³aciciel firmy, Elephant Lukiæ.
Podobne spostrze¿enia mieli zagraniczni uczestnicy tegorocznej edycji OneDay Roadshow, którzy postanowili wystawiæ siê w trzech polskich miastach. Na licie zwiedzaj¹cych byli przedstawiciele firm i agencji reklamowych z Wêgier, Niemiec, Czech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Belgii.
Chcemy budowaæ swoj¹ markê za granic¹, a nie ma na to lepszego sposobu jak wyjcie z ofert¹ bezporednio do klienta. Dla nas, Polska jest jednym z najwiêkszych rynków tekstyliów. Podczas spotkañ w Warszawie, Chorzowie i Poznaniu zaprezentowalimy nasze najnowsze produkty.
Zainteresowanie by³o bardzo du¿e i jestem pewna, ¿e nasza wizyta tutaj przyniesie wymierne efekty – mówi³a p³ynn¹ polszczyzn¹ Anna Kohliækowa. Niech s³owa przedstawicielki firmy Adler CzechA.S. bêd¹ potwierdzeniem aktualnoci has³a OneDay Roadshow – „Jeden dzieñ – tysi¹ce mo¿liwoci”.