Holenderski dostawca artykułów promocyjnych, Midoceanbrands, ogłosił wyznaczenie Rutgera de Planque jako nowego Dyrektora Generalnego, który zastąpi Willema van Walt Meijera.
Willem dołączył do Midoceanbrands w grudniu 2008 r., aby pomóc w rewitalizacji firmy i służyć jako strategiczny doradca po zakończeniu okresu integracyjnego, a także aby rozwijać firmę w charakterze wyjątkowego gracza na rynku Europejskim zajmującego wiodącą pozycję na kluczowych rynkach Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemiec, Polski, Rosji i Włoch. „Pomimo trudnej sytuacji na rynku, Willem wykazał się niesłabnącym zapałem i poświęceniem, osiągając to za co jesteśmy tak wdzięczni” – powiedział Rob Schipper, przewodniczący nie pełniącego funkcji wykonawczych komitetu Midoceanbrands.
Dodał on także – „Rutger obejmuje to stanowisko w odpowiednim czasie. Widzimy w nim znakomitego specjalistę będącego w stanie poprowadzić firmę do kolejnego etapu. Uosabia on bezkompromisowe oddanie sprawie aż do osiągnięcia celu. Niemniej ważne jest to, że podziela on nasz zapał w stosunku do branży i wie jak budować odpowiednie relacje z klientami. Nie możemy doczekać się współpracy wierząc, że dzięki zbudowanemu na solidnych fundamentach parnterstwu jesteśmy w stanie osiągnąć strategiczne cele firmy oraz spełnić osobiste ambicje”.
Rutger de Planque wnosi do Midoceanbrands ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży upominków reklamowych, a także nienaganną reputację zaufanego i szanowanego lidera PF Concept, budowaną w latach 1990-2010. Obecnie Rutger zajmuje stanowisko partnera operacyjnego Avedon Capital Partners.