Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Midoceanbrands wyznacza nowego Dyrektora Generalnego

05.10.2012

Holenderski dostawca artykułów promocyjnych, Midoceanbrands, ogłosił wyznaczenie Rutgera de Planque jako nowego Dyrektora Generalnego, który zastąpi Willema van Walt Meijera.

Willem dołączył do Midoceanbrands w grudniu 2008 r., aby pomóc w rewitalizacji firmy i służyć jako strategiczny doradca po zakończeniu okresu integracyjnego, a także aby rozwijać firmę w charakterze wyjątkowego gracza na rynku Europejskim zajmującego wiodącą pozycję na kluczowych rynkach Francji, Hiszpanii, Holandii, Niemiec, Polski, Rosji i Włoch. „Pomimo trudnej sytuacji na rynku, Willem wykazał się niesłabnącym zapałem i poświęceniem, osiągając to za co jesteśmy tak wdzięczni” – powiedział Rob Schipper, przewodniczący nie pełniącego funkcji wykonawczych komitetu Midoceanbrands.

Dodał on także – „Rutger obejmuje to stanowisko w odpowiednim czasie. Widzimy w nim znakomitego specjalistę będącego w stanie poprowadzić firmę do kolejnego etapu. Uosabia on bezkompromisowe oddanie sprawie aż do osiągnięcia celu. Niemniej ważne jest to, że podziela on nasz zapał w stosunku do branży i wie jak budować odpowiednie relacje z klientami. Nie możemy doczekać się współpracy wierząc, że dzięki zbudowanemu na solidnych fundamentach parnterstwu jesteśmy w stanie osiągnąć strategiczne cele firmy oraz spełnić osobiste ambicje”.

Rutger de Planque wnosi do Midoceanbrands ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży upominków reklamowych, a także nienaganną reputację zaufanego i szanowanego lidera PF Concept, budowaną w latach 1990-2010. Obecnie Rutger zajmuje stanowisko partnera operacyjnego Avedon Capital Partners.