Marka Nobilia z nową identyfikacją wizualną
Marka Nobilia – specjalizująca się w komponowaniu delikatesowych koszy upominkowych w obszarze B2B – wprowadziła nową identyfikację wizualną. Odświeżeniu uległo logo oraz firmowa strona www.
Marka Nobilia – specjalizująca się w komponowaniu delikatesowych koszy upominkowych dla klientów biznesowych – wprowadziła nową identyfikację wizualną.
Odświeżeniu uległo logo oraz wszystkie podstawowe nośniki komunikacji marki. Nowe logo swoją formą nawiązuje do głównego obszaru aktywności Nobilii – komponowania delikatesowych koszy prezentowych. Specyfika działalności została również podkreślona w motto brzmiącym – „Prezenty ze smakiem”.
Zmianie identyfikacji wizualnej marki Nobilia, towarzyszy również premiera nowego internetowego serwisu firmowego.
– Odświeżeniem systemu identyfikacji wizualnej oraz zmianą serwisu firmowego chcieliśmy zaznaczyć wejście marki Nobilia w kolejne dziesięciolecie funkcjonowania na polskim rynku. Po 12 latach działania przyszedł czas na zmiany, na podkreślenie nowoczesności zarówno na poziomie oferty, jak i wszelkich materiałów promocyjnych oraz informacyjnych – mówi Anna Garmada, dyrektor marki Nobilia.
O firmie
Marka Nobilia – specjalizująca się w komponowaniu delikatesowych koszy upominkowych na rynku B2B – funkcjonuje na polskim rynku od 2001 roku. Jest jedną z marek w portfolio firmy Słodkie Upominki, specjalizującej się w projektowaniu, produkcji oraz konfekcjonowaniu słodyczy reklamowych.
Kontakt:
Martyna Seroczyńska
Marketing Manager
tel. kom. 0 603 636 463