Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Maksymalny przekaz w minimalnej formie – smycze reklamowe

25.03.2021

Joanna Kłossowska

 

Nowa rzeczywistość w związku z pandemią znacząco ograniczyła możliwości osobistego kontaktu oraz organizacji imprez masowych. Wszyscy tęsknimy za eventami, na których jednym z zawsze obecnych tam gadżetów były smycze reklamowe. Te drobne, ale bardzo funkcjonalne produkty noszą uczestnicy wydarzenia albo osoby z obsługi, prelegenci na szkoleniu czy też sami organizatorzy. Podczas targów i imprez to właśnie na smyczach prezentujemy swoje identyfikatory. Natomiast w czasie, gdy nie spotykamy się masowo, przydają się one również na co dzień.

 

Smycze świetnie sprawdzają się do przypinania kluczy, zawieszania telefonu, karty itd., a stosowane w szkolnictwie, branży medycznej czy biznesie są zarazem idealnym nośnikiem reklamy. Nic dziwnego, że ten produkt cieszy się popularnością wśród firm szukających praktycznego upominku promocyjnego. Warto wiedzieć, że do wyboru mamy różne typy, od smyczy odblaskowych po haftowane tasiemki reklamowe.

 

Producent smyczy reklamowych i opasek silikonowych, firma Beseda posiada w swojej ofercie m.in. smycze sznurowadłowe. Wykonane z miękkiej i elastycznej taśmy tunelowej „sznurówki” mogą być z powodzeniem używane jako smycze reklamowe, zwykłe sznurówki z logo lub taśmy do kapturów. Dzięki możliwości zadruku metodą sublimacji, z przejściami tonalnymi i dowolną liczbą kolorów, są praktycznym oraz estetycznym upominkiem reklamowym. Beseda oferuje także tubularne smycze z taśmy tunelowej, wypełnione sznurkiem poliestrowym. Ich owalny kształt zapewnia jeszcze lepszą widoczność nadrukowanych elementów. Dodatkowo mogą być zdobione nakładaną na smycz metką z nadrukiem.

 

Producent i importer logosmyczy, firma GIFT STAR prezentuje natomiast oryginalne smycze z zatyczką do puszek, które chronią przed rozlaniem, zanieczyszczeniem oraz odgazowaniem napojów. Ten przydatny upominek bez wątpienia znajdzie zastosowanie w różnych sytuacjach, np. na wydarzeniach organizowanych w plenerze. Smycze z zatyczką produkowane są w zestawie dwóch sztuk, małej i większej. Pasują one do większości dostępnych na rynku modeli puszek. Kolor może być dopasowany do potrzeb klienta, według wzornika Pantone.

 

Mając na względzie bezpieczeństwo i zdrowie jako jedną z najważniejszych rzeczy, Agencja Reklamowa Prosfera wzbogaciła swoją ofertę o smycze odblaskowe – gadżet reklamowy, który od lat podnosi widoczność pieszych i rowerzystów na polskich drogach. Tego rodzaju upominek ma uniwersalne zastosowanie. Duża powierzchnia znakowania oraz niska cena sprawiają, że zapotrzebowanie na ten produkt z roku na rok jest coraz większe. Szczególną sympatią darzy je branża motoryzacyjna, a także medyczna, ale tak naprawdę smycze odblaskowe przydają się każdemu i znajdują odbiorców wśród przedstawicieli wszystkich grup.

 

GRG, producent smyczy i gadżetów reklamowych prezentuje tymczasem szeroki wybór smyczy ekologicznych, które produkowane są z materiałów biodegradowalnych. Daje to możliwość, by połączyć troskę o środowisko z trwałością oraz wysoką jakością każdej taśmy. Oferowane smycze z recyklingu PET, w gładkiej lub prążkowanej wersji, mogą mieć nadruk wykonany metodą sublimacji, sitodruku lub druku offsetowego. Reklamowe smycze z kukurydzy w białym kolorze powstają z polimeru PLA, wytwarzanego z odnawialnych surowców naturalnych, np. z mączki kukurydzianej. GRG proponuje także smycze bambusowe, czyli delikatne taśmy, które mogą być znakowane sitodrukiem lub offsetem.

 

W roli tekstyliów reklamowych mogą występować także wysokiej jakości tasiemki. Firma WAMAR już od roku 1993 koncentruje się na usługach hafciarskich. Nowoczesny park maszynowy umożliwia produkcję gipiur, koronek, taśm gipiurowych oraz haft metrażu. Firma posiada także własne studio projektowe, a doświadczony zespół programistów i pracowników wraz z dodatkowymi atutami – takimi jak szeroki wybór kolorów – pozwalają na szybkie wykonywanie zleceń.

 

Smycze reklamowe to świetny wybór dla osób, które w życiu i w biznesie wyznają zasadę, że piękno i siła tkwią w prostocie. Ten produkt idealnie wpisuje się w trend, w którym dążymy do maksymalnego przekazu w minimalnej formie. Jako bardzo przydatny upominek promocyjny mogą być skutecznym narzędziem w budowaniu wizerunku i rozpoznawalności marki. Jednymi z największych atutów smyczy reklamowych są ponadto funkcjonalność i poręczność, a także stosunkowo niewysokie koszty wykonania. Dzięki swoim zaletom z pewnością jeszcze długo będą nam towarzyszyć zarówno w codziennym użytkowaniu, jak i podczas ważnych wydarzeń firmowych.

 

Artykuł ukazał się w najnowszym wydaniu Gifts Journal Polska. Do pobrania TUTAJ.