GJC Inter Media, organizator targów RemaDays Warsaw wykorzystuje czat na ¿ywo w kontaktach ze swoimi klientami.
Podczas krótkiej rozmowy na stronie www.remadays.com mo¿esz w szybko i wygodnie uzyskaæ odpowiedzieæ na wszelkie pytania czy rozwiaæ swoje w¹tpliwoci.
„Forma kontaktu, jak¹ jest czat, buduje wród klientów zaufanie na którym bardzo nam zale¿y. Komunikacja z wykorzystaniem live czat jest szybsza, ni¿ poczta elektroniczna czy formularze kontaktowe. Wierzymy, ¿e takie rozwi¹zanie u³atwi i przyspieszy komunikacjê miêdzy nami jak i klientami. Ca³y czas dbamy o podnoszenie jakoci obs³ugi naszych klientów, zwiêkszanie komfortu oraz prostoty komunikacji przed jak i podczas targów RemaDays Warsaw. Wprowadzenie us³ugi live czat jest kolejnym udogodnieniem, umo¿liwiaj¹cym klientom ³atwy i szybki kontakt z nasz¹ firm¹. Wierzymy, ¿e przyniesie on wszystkim wspólne korzyci.” – mówi organizator targów.
Zachêcamy do zadawania pytañ.