Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Lecce Pen Poland wprowadza program lojalnościowy dla agencji reklamowych.

31.10.2012

Lecce Pen Poland, opracowało dla agencji reklamowych program premiujący zakupy produktów firmy. Klienci dokonując transakcji w okresie od 6 września do 20 grudnia, będą mogli zbierać punkty, które wymienią na nagrody i profity.

Producent długopisów reklamowych  wprowadził 20 września nowy program lojalnościowy: Pomyśl o sobie, wybieraj narody! Wsparciem programu była startowa (promująca ) akcja mailingowa, kampania  w Internecie między innymi na Facebooku, oraz dystrybuowane materiały BTL.

Lecce Pen Poland jest jedną z pierwszych marek, wśród  grupy producentów długopisów reklamowych, która wprowadziła premiowane zakupy wszystkich jej produktów oferując program pro-kliencki, wspierany dodatkowymi promocjami.

Wprowadzenie programu było więc dla nas nie lada wyzwaniem. Chcieliśmy dostarczyć klientom atrakcyjny program w pełni odpowiadający ich oczekiwaniom i potrzebom – mówi Agata Plesińska, marketing manager.

Program umożliwia uczestnikom zdobywanie punktów za zakup wszystkich produktów z oferty Lecce Pen oraz B1 oraz ich późniejszą wymianę na dowolne nagrody z szerokiego  wachlarza atrakcji. Nazwa programu „ Pomyśl o sobie, wybieraj nagrody” dokładnie odzwierciedla jego ideę. To pierwszy program o tak szerokim spectrum nagród do wyboru. Partnerami program jest Sodexo oraz Katalog Marzeń. Nagrody można realizować w każdym momencie trwania programu lub kumulować i odebrać na koniec jego trwania.  

Nowy program zachęca klientów do większych zakupów w okresie świątecznym oraz buduje lojalność stałych klientów. Zasady premiowania zakupów. Punkty są monitorowane od momentu wysłania zgłoszenia. Wydanie złotówki są wymieniane na punkty. 1 zł stanowi równowartość 1 pkt.  W związku z tym, że znaczna grupa klientów firmy korzysta z Internetu można zdobyć dodatkowe punkty, gdy polubi się funpage Lecce Pen na facebooku. Wystartowaliśmy z fun pagem na facebooku dopiero we wrześniu tego roku. Nie spodziewamy się zwiększania zasięgu i raczej podchodzimy do obecności tam z przymrużeniem oka, jako zabawę i budowę więzi międzyludzkich – dodaje Agata Plesińska.

Więcej informacji na stronie www.leccepen.com.pl