Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Już wkrótce kolejny numer Gifts Journal Polska i Adbox Inspiracje Reklamowe

12.04.2019


Na przełomie maja/czerwca ukaże się 66 numer magazynu Gifts Journal Polska, który wspiera branżę już od 19 lat. Tym razem również nie zabraknie ciekawych artykułów, praktycznych porad, nowości produktowych i wielu inspiracji na prowadzenie własnego biznesu. Ten wyjątkowy magazyn poświęcony upominkom reklamowym jest obecnie jednym z najważniejszych pism branżowych na rynku reklamowym. Warto więc wziąć pod uwagę możliwość pokazania swojej firmy i oferty na jego łamach w kolejnym wydaniu.

Gifts Journal trafia wyłącznie do wyselekcjonowanej bazy odbiorców, aktualizowanej przez cały rok, w tym 4000 agencji reklamowych oraz przedstawicieli działów sprzedaży i zakupów 1000 największych firm w Polsce. Nasz magazyn w ciągu 19 lat obecności na rynku doczekał się 66 numerów w łącznej liczbie 330 000 wysłanych egzemplarzy. Dodatkowym atutem jest wysyłka newsów branżowych w formie comiesięcznego newslettera do bazy ponad 63 000 odbiorców.

Jest to więc dokonały sposób na dotarcie do nowych klientów, poszukujących wiedzy, kontaktów i inspiracji w branży artykułów promocyjnych. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie www.giftsjournal.pl oraz drogą mailową sales@gjc.pl.

Także w okolicach maja i czerwca ukaże się katalog produktowy AdBox. Jest to wydawnictwo, w którym możecie zaprezentować Państwo ofertę produktów z aż 11 sektorów: Gifts World POS & Display Technology Park Printing House Packaging Materials PhotoCreation Lighting Systems Event Show IT & e-Solutions Outdoor Advertising. AdBox to dobra okazja do prezentacji produktów oraz źródło inspiracji dla poszukujących najnowszych trendów w branży. Jeżeli chcą Państwo przedstawić nowości produktowe ta oferta jest właśnie dla Państwa. Korzyści płynące z tego wydawnictwa są bardzo atrakcyjne: jeden z najtańszych sposobów dotarcia do firm działających w branży reklamowej; wyróżnienie produktu i dotarcie z informacją o nowościach, promocjach, rabatach do całej branży; budowanie rozpoznawalnej marki poprzez całoroczne dotarcie z informacją o produkcie.Najbardziej atrakcyjna cenowo forma dotarcia do 12 000 firm w tym do 10000 firm z branży reklamowej i 2 000 klientów końcowych.

Produkty dodatkowo są też prezentowane w wersji online w wyszukiwarce produktowej na stronie remadays.com

Termin przyjmowania materiałów graficznych do wydania wiosennego upływa: 17.05

Więcej informacji pod adresem sales@gjc.pl.