Europejski rynek reklamy inspiruje kolejnym wydaniem katalogu Joomp.eu – unikalnej publikacji łączącej producentów, dystrybutorów i dostawców z całej Europy. Każdego roku katalog trafia bezpośrednio w ręce ponad 5000 profesjonalistów z sektora reklamy, upominków i gadżetów promocyjnych – dokładnie tam, gdzie zapadają decyzje zakupowe.
Joomp.eu jest dystrybuowany na 17 kluczowych wydarzeniach branżowych w całej Europie, w tym m.in. na targach PSI (Niemcy), CTCO (Francja), PTE (Włochy), a także podczas imprez w Holandii, Turcji, Bułgarii, Wielkiej Brytanii i innych krajach.
Dzięki temu firmy obecne w katalogu – ich produkty, marki i usługi – docierają do tysięcy potencjalnych klientów B2B z całego kontynentu, budując rozpoznawalność i rozwijając nowe kontakty handlowe.
– „Zdecydowaliśmy się na kolejne wydanie katalogu, ponieważ widzimy, jak ogromny potencjał i jak różnorodne źródło inspiracji stanowi to wydawnictwo. Od lat dostarczamy narzędzia, które łączą międzynarodowy rynek reklamy i przyczyniają się do jego rozwoju. Takim narzędziem jest właśnie katalog inspiracji produktowej Joomp.eu” – podkreśla zespół GJC International, wydawca katalogu JOOMP.
Katalog wydawany jest w wersji drukowanej i elektronicznej, a jego treść przygotowywana jest w języku angielskim, z myślą o międzynarodowych odbiorcach. Zawiera prezentacje firm, opisy produktów i usług oraz dane kontaktowe – w czytelnej, nowoczesnej formie drukowanej.
Zapraszamy do kontaktu sales@gjc.pl