Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

JAK WZMOCNIĆ BRANDY?

19.03.2018

JAK WZMOCNIĆ BRANDY

O samej marce, brandingu, produkcie i merchandisingu.

Jak zyskać uwagę klienta? Jak opakować brandy?

 

Zapraszamy na konferencję organizowaną przez wydawnictwo Polski Drukarz sp. z o.o.

w ramach Akademii Wiedzy,

w dniu 27 marca 2018 r.

w Centrum Konferencyjno-Apartamentowym „Mrówka” w Warszawie.

 

Będzie mowa o rywalizacji brandów z private labels, przyciągających wzrok projektach opakowań i świecie marek z punktu widzenia konsumenta. Przyjrzymy się nowościom technologicznym oraz trendom wpływającym na budowanie strategii marki. Nie zabraknie też wykładni prawniczej. Wszystko po to, by wzmocnić brandy, czyli innymi słowy– poprawić doświadczenia klientów w kontakcie z markami i zbudować ich świadomość.

 

Program:

 

9.00–10.00 Rejestracja uczestników konferencji. Poranna kawa

10.00–10.05 Powitanie gości. Rozpoczęcie konferencji

 

10.05–11.00

Renesans czy kryzys marki – aktualne trendy i wyzwania brandów w starciu z private labels

Dorota Kałowska, ekspert Polskiej Izby Handlu, partner i strateg w Cobalt Spark

 

11.00–11.40

Z kamerą po sklepach. Marketing zza biurka a realia na półce

Robert Lis, Marketing and Impact Centre Manager, DS Smith Packaging

 

11.40–11.55

Przerwa kawowa. Rozmowy z ekspertami

 

11.55–12.25

Siła marki z punktu widzenia psychologii konsumenta

dr Paweł Wójcik, Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego

 

12.25–13.05

Connected Packaging – jak budować zaangażowanie klienta poprzez opakowanie?

Oczekiwania millenialsów wobec opakowań

Zmiana zwyczajów zakupowych – „showrooming”

Personalizacja

Augmented reality

Joanna Kwiczor, Business Development Manager, SGK

 

13.05–13.25

Jak zaskoczyć konsumenta?

Rzeczywistość a iluzja – praktyczny przewodnik po nieoczywistych technikach druku.

Wirtualna wypukłość

Więcej niż perła

Skorzystaj z możliwości nowych technik druku wbrew intuicji drukarza:

Virtual Embossing 3D

Druk RGB

Tomasz Bosak, Senior Product Manager Performance Materials, Merck

 

13.25–13.40

Przerwa kawowa. Rozmowy z ekspertami

 

13.40–14.20

Cztery słowa o kreacji marek

Strategia

Komunikacja 
• Kreacja

Legalizacja

Marcin Setlak, prawnik, dyrektor zarządzający kancelarią brandingową BRANDELAW

 

14.20–14.50

Jak wspierać oraz pakować marki – o markach, produktach i merchandisingu

Andrey Boukhbinder, PageWide Web Press Installed Base and Supplies Business Manager, HP

 

14.50–15.30

Jak wzmocnić brandy, jak być pierwszym w świadomości konsumenta? – dalsze rozważania o marce, produkcie i jego opakowaniu… – panel praktyczny, dyskusje, prezentacje i rozmowy kuluarowe z ekspertami

 

15.30–15.40

Podsumowanie i zakończenie konferencji

 

15.40–16.30 Obiad

Program na dzień: 04.03.2018.

Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w programie

Więcej informacji na:

http://www.akademia-wiedzy.eu/Konferencje/Poligrafia/Jak-wzmocnic-brandy/Jak-wzmocnic-brandy

 

Rejestracja zgłoszeń na konferencję do 21 marca br.

Warunki udziału, formularz rejestracyjny i regulamin na stronie:

http://www.akademia-wiedzy.eu/Konferencje/Poligrafia/Jak-wzmocnic-brandy/Regulamin-i-formularz-zgloszeniowy

 

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu: 42 6871292, biuro@swiatdruku.eu

 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W KONFERENCJI!