Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Iwona Dulińska nowym Prezesem PIAP

05.06.2012

Prezesem PIAP została Iwona Dulińska z firmy PUH Kunszt. Stanowisko V-ce prezesa objęła Magdalena Owczarska z CiTRON, V-ce prezesem został również Tomasz Chwiłowicz z firmy Jaguar.
Członkami Zarządu mianowano: Agnieszkę Sędzikowską Wlazło – Ritf Advnet Polska, Tomasza Barudina Texet Poland ,Artura Ogiegło – Artigraf, Zbigniewa Kaczora – Maxim, Sławomira Giefinga GJC Inter Media.

W skład komisji rewizyjnej weszli: Zbigniew Zieliński – AWIH, Zdzisław Tom Kałek – Quo Vadis Polonia , Dariusz Płaczkiewicz – AUH Elwira, Joanna Bodnar – AppleRoad.
Podczas zebrania przyjęto również sprawozdanie finansowe Stowarzyszenia za rok 2011 oraz udzielono absolutorium Zarządowi za rok 2011.
Jednogłośnie zaakceptowano plan działań na rok 2012/2013 jakie przedstawiła Agencja PR obsługująca PIAP.
Poza aktywnym pozyskiwaniem członków, stowarzyszenie ma skupić się na promocji rynku artykułów promocyjnych,
na kontynuacji działań lobbingowych ( podniesienie limitów wydatków na prezenty o małej wartości). PIAP ma również rozpocząć program rekomendacji Agencji Reklamowych PIAP.
Jesteśmy w środku ciekawych zmian makro gospodarczych, które wymagają  konsultacji wszystkich  polskich przedsiębiorców. Po raz pierwszy my, jako jedyna grupa z branży reklamowej, jesteśmy w gronie opiniotwórczych stowarzyszeń.  Nasze zdanie jest głosem wszystkich pracowników polskiej reklamy i jest to nasz olbrzymi sukces.
Praca projektowa, kreatywność agencji  i gadżety z różnych segmentów cenowych są niezbędne w każdej firmie. Nie można ograniczać nakładów na promocję, bo wsparcie działań firm przy pomocy upominków ma uzasadnienie ekonomiczne.  Podobnie jak płynne rozliczanie zobowiązań. Dlatego  niezwykle istotna jest  Nasza współpraca i zaangażowanie Nas wszystkich. Zapraszamy do PIAP i do współpracy wszystkich związanych z branżą reklamową, czekamy na Wasze cenne opinie –  mówi Iwona Dulińska – Prezes PIAP
Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 130 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

Więcej informacji o Izbie na stronie: www.piap-org.pl.