Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Id? – Scandinavian Brand Book

21.09.2011

W sieci pojawił się nowy, drugi numer magazynu poświęconego skandynawskim markom – Id?.

Pierwszy numer, dystrybuowany na początku lutego tego roku, do wyselekcjonowanych Brand Managerów i Agencji Reklamowych, spotkał się z dużym zainteresowaniem i pozytywnym odzewem. W najnowszym, jesienno-zimowym numerze , znajdziemy wiele przydatnych informacji, propozycji prezentów, ciekawostek o designie, zimowych sportach, itp. Magazyn można obejrzeć na a href=www.ide.im”.stronie internetowej . Warto zajrzeć, aby poczuć atmosferę nadchodzącej zimy, która wcale nie musi okazać się taka straszna.

„Idé” to zupełna nowość na polskim rynku, to wydawany raz na pół roku Brand Book, poświęcony tematom związanym ze Skandynawią.
Ma rozpropagować tamtejszy styl życia, kuchnię, ekologiczne nawyki, oraz skandynawskie marki m.in., dystrybuowane w Polsce – James Harvest, Printer, Sagaform, Lord Nelson, Projob, Queen Anne.