Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Huczne świętowanie i nowości Fantastic5 od BLUE COLLECTION

02.03.2023

Firma Asgard, właściciel marki i wydawca katalogu BLUE COLLECTION świętuje w tym roku swoje 30 urodziny! O tym wydarzeniu mogli przekonać się odwiedzający lutowe targi Promo Show w Warszawie. Na wszystkich uczestników czekało sporo niespodzianek. Pracownicy i obsługa stoiska częstowali odwiedzających okolicznościowym kieliszkiem prosecco, a punktem kulminacyjnym targów były: wjazd piętrowego tortu w barwach marki, przemowy, podziękowania oraz wspólne odśpiewanie „Sto lat”. Wielki tort zniknął dosłownie w ciągu kilkunastu minut. Z kolei na potargowej imprezie „Happy Birthday” dla Jubilata zaśpiewała… Marilyn Monroe, wprawiając zgromadzonych w zachwyt. „Dajemy Radość”, czyli misja firmy Asgard spełniła się w 100%.

Zdj. 1. Asgard/BLUE COLLECTION podczas świętowania jubileuszu. Materiały Asgard Sp z o.o.

Mimo dużej rozpoznawalności marki w kraju i poza jego granicami, Asgard nie ustaje w ciągłym rozwoju, wytyczając nowe trendy na rynku upominków i gadżetów reklamowych oraz poszerzając ofertę. Najlepszym przykładem takiego działania jest cykl „Fantastic5”, celem którego jest prezentacja pięciu nowości każdego miesiąca.

Jak mówi dyrektor kreatywny, Filip Bogacz: „Fantastic5 to ceniona i wyczekiwana przez Agencje Reklamowe comiesięczna prezentacja naszych nowości produktowych. Wybieramy i testujemy gadżety, które naszym zdaniem podbiją serca klientów agencji.”. Warto nadmienić, że firma Asgard realizuje zlecenia w modelu biznesowym B2B, współpracując wyłącznie z Agencjami Reklamowymi.

„Wyznaczaniem trendów w świecie upominków zajmujemy się już od 30 lat, można więc powiedzieć, że mamy w tym spore doświadczenie. Ideą „Fantastików” jest to, żeby nasi Klienci mogli na bieżąco poszerzać swoją ofertę, stając się tym samym – atrakcyjniejszymi w oczach swoich klientów.” – dodaje Bogacz.

Czym zatem będzie charakteryzowała się najbliższa edycja, która swoją premierę będzie miała w pierwszym tygodniu marca?

„Marcowa edycja to głównie inspiracje wiosenne, jednak wybrane gadżety są na tyle uniwersalne i praktyczne, a przy tym przemyślane i nowoczesne, że w zasadzie wpisują się w każdy sezon. Znajdą zastosowanie w różnych branżach, będąc utylitarnym oraz trwałym nośnikiem logo.”

Z materiałów marketingowych przygotowanych przez Asgard dowiadujemy się, że upominki zaprezentowane w marcu to: designerski parasol LIF, długopisy OPTIMA z przyjemną w dotyku powłoką soft-touch – występujące w szerokiej gamie kolorystycznej, wielofunkcyjne narzędzie TOKO w kształcie roweru, ręcznik UKO z mikrofibry oraz odblaskowe szelki REFI z regulacją długości.

Zdj. 2. Oferta Fantastic5. Długopisy OPTIMA. Materiały Asgard Sp z o.o.

Zdj. 3. Oferta Fantastic5. Wielofunkcyjne narzędzie TOKO. Materiały Asgard Sp z o.o.

Zachęcamy do śledzenia oferty BLUE COLLECTION, wszystkie nowości z najnowszej edycji Fantastic5 pojawią się na stronie www.asgard.gifts już w pierwszym tygodniu marca.