Zapraszamy na wywiad z Panem Sebastianem Ząbkiem, Prezesem firmy GJC International z kórym rozmawiała Joanna Kłossowska
Cała branża w jednym miejscu – takie hasło i zarazem misja od początku przyświecały organizatorom RemaDays Warsaw. Teraz nabiera nowej mocy wskutek współpracy zawiązanej między GJC International a Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie. Już od najbliższej edycji w styczniu 2025 r. obie firmy będą współorganizować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku.
Wsparcie firm z branży, poprzez stworzenie jednego, europejskiego wydarzenia skupiającego cały rynek reklamy i druku – a także przywrócenie targów do poziomu sprzed pandemii – to główne cele partnerów. GJC International zajmie się organizacją przestrzeni dla branży upominków reklamowych, reklamy zewnętrznej i wewnętrznej, systemów POS oraz branży tekstylnej, natomiast Ptak Warsaw Expo skupi się przede wszystkim na sektorach poligraficznych, technologii druku oraz znakowania. O przygotowaniach i szczegółach współpracy opowiada Sebastian Ząbek, Prezes firmy GJC International.
Targi RemaDays Warsaw przez lata bardzo prężnie się rozwijały, zyskując miano jednej z największych imprez wystawienniczych branży w Europie Środkowej. Potem nastała pandemia – a po niej pewne zmiany organizacyjne. Dlaczego teraz, po dwóch latach zdecydowaliście się powrócić do tworzenia Remy?
Rynek imprez o charakterze targowym w ciągu ostatnich dwóch lat mocno się zmienił. Obecnie na polskim rynku istnieje już pięć imprez wystawienniczych. Brak jednego dużego wydarzenia targowego o europejskim wymiarze wywołuje efekt rozdrobnienia. W ostatnim okresie często słyszeliśmy opinie od znacznej grupy naszych klientów, że sytuacja takiego rozdrobnienia wymaga od nich trudnych i kosztownych decyzji. Naszą misją jest wsłuchiwanie się w głos rynku, dlatego, odpowiadając na te potrzeby, postanowiliśmy ponownie zaangażować się w ten projekt. Pragniemy poprzez nasze zaangażowanie stworzyć jedne duże targi, wzmacniając w ten sposób polskich dostawców na krajowej i międzynarodowej arenie.
Czy współpraca z Ptak Warsaw Expo oznacza, że całkowicie łączycie się i identyfikujecie się ze współorganizatorem, czy jednoczy Was wspólny cel?
Nasze firmy łączy wspólny cel – dążyć do tego, aby RemaDays była wiodącą imprezą wystawienniczą w Polsce i Europie. Ptak Warsaw Expo dysponuje nowoczesnymi halami targowymi w świetnej lokalizacji, z dala od tłocznego centrum, a jednocześnie z dobrym dojazdem i bliskością lotniska. Darmowy parking na kilka tysięcy miejsc postojowych to dodatkowy atut całego kompleksu, który buduje wizerunek nie tylko samej imprezy, ale również i wystawców w niej uczestniczących. My z kolei możemy zaoferować świetne bazy danych oraz wiedzę wynikającą z ponad 20-letniego doświadczenia w branży reklamowej i targowej. Ta symbioza zwiększa prawdopodobieństwo rozwoju imprezy, w co głęboko wierzymy.
W ostatnim czasie zmieniło się postrzeganie marki RemaDays i sam obraz targów – czy gadżety przywrócą renomę imprezy?
Naszym celem jest ponownie połączyć cały rynek reklamy i druku, oraz zorganizować największe wydarzenie w branży, w którym znajdzie się miejsce dla wszystkich jej przedstawicieli. Powodem naszych działań zmierzających do zorganizowania przestrzeni dla branży upominków i zwiększenia liczby gadżetów jest m.in. fakt, że tego właśnie oczekują zwiedzający. Niewątpliwie jest to dla nas ogromne wyzwanie w obliczu podziałów na rynku targowym. Wierzymy jednak, że branża upominków reklamowych oraz inne sektory reklamy, takie jak tekstylia, POS-y czy reklama zewnętrzna i wewnętrzna będą podążały za naszą ideą, co przyniesie korzyści biznesowe dla tych firm.
Wcześniejsi wieloletni wystawcy pamiętają Wasze oddanie targom i aktywność, ale mamy za sobą trudny okres pandemii – w wielu firmach wiele rzeczy się pozmieniało. Czy przedstawiciele branży mogą być spokojni o Wasze zaangażowanie? W jaki sposób chcecie umacniać zaufanie partnerów i mediów branżowych?
Jednym z powodów, dla których klienci ufają naszym usługom i produktom, jest nasza rzetelność i zaangażowanie w realizowane projekty. Jestem przekonany, że nasz zespół w pełni angażuje się w w pomoc klientom i tak samo będzie tym razem. Będziemy realizować telemarketing do największej i najbardziej aktualnej bazy agencji reklamowych w Europie. Mamy wypracowaną współpracę z czołowymi mediami branżowymi. Planujemy aktywne działania promocyjne, takie jak wysyłka zaproszeń drukowanych i elektronicznych. Jesteśmy w pełnej gotowości, a nasze działania wkrótce staną się bardzo widoczne.
Dlaczego warto wystawić się na RemaDays Warsaw 2025? Obecnie firmy mają do wyboru więcej imprez – co może dać pojawienie się na Remie ze swoim stoiskiem?
Głównym powodem, dla którego warto wystawiać się na RemaDays Warsaw, jest możliwość dotarcia do nowych klientów, którzy nie odwiedzają innych imprez targowych. Jestem przekonany, że dysponujemy najbardziej aktualną oraz największą bazą agencji reklamowych z Europy, którą w pełni wykorzystamy do zapraszania zwiedzających. Wielu klientów przyjedzie również z powodu kluczowych wystawców z branży poligraficzno-drukarskiej. Międzynarodowe, nowoczesne i bardzo komfortowe hale targowe Ptak Warsaw Expo to budowanie wizerunku, nie tylko organizatora, ale też wystawców. Wystawianie się na RemaDays to także aktywne wsparcie idei jedności rynku w miejscu, które doskonale się do tego nadaje. To wszystko to konkretne rozwiązania mające na celu wparcie biznesowe klientów.
A jeśli chodzi o formalności – jak wyglądają warunki i polityka współpracy, z kim wystawca podpisuje umowę?
Każdy wystawca wszelkie formalności wraz z podpisaniem umowy realizuje z naszą firmą, dlatego możemy zapewnić pełny komfort współpracy w zakresie obsługi.
W ostatnim czasie część firm mogła w ogóle przestać się wystawiać na tego typu wydarzeniach albo przestawiła się na działania online – czy macie coś do zaoferowania tej grupie uczestników rynku reklamy i druku?
W naszym portfolio znajduje się wiele produktów, które skutecznie wspierają firmy w rozwoju na krajowym i europejskim rynku reklamy. Oferujemy m.in. portal internetowy Joomp, magazyny drukowane, European Suppliers Book, Gifts Journal, katalogi Joomp oraz Werbe!Punkt, który dociera do rynków D/A/CH. Te narzędzia umożliwiają skuteczną promocję firm.
Dodatkowo, w naszej ofercie znajduje się usługa telemarketingu zadzwonimy.pl, który w swoim premierowym roku pomógł około 60 firmom w promocji ich produktów lub usług, zdobywaniu wiedzy na temat aktywności klientów czy zapraszaniu na swoje wydarzenia. Organizując targi, oferujemy jeszcze szersze możliwości współpracy jako wiarygodny i doświadczony partner biznesowy, którego celem jest realna pomoc i wsparcie dla firm dlatego każda firma, która potrzebuje wsparcia w promocji może znaleźć w nas bezpiecznego partnera.
Dziękuję za rozmowę.