Wymiana doświadczeń z ekspertami i liczne inspiracje znajdują się w centrum uwagi Międzynarodowych Targów Artykułów Reklamowych i Reklamy Dotykowej GiveADays (impreza odbędzie się od 30 stycznia do 1 lutego 2020 r. w hali nr 5 Targów Stuttgarckich).
Targi oferują optymalną platformę wymiany informacji i nawiązywania kontaktów dla branży artykułów reklamowych i reklamy dotykowej. Szerokie portfolio produktów od a jak akcesoria do z jak zegary prezentują producenci, importerzy oraz firmy handlowe. Imprezie towarzyszy forum, podczas którego eksperci przekazują Know-how oraz prezentują najnowsze trendy.
Inspiracje ekspertów
Forum towarzyszące targom koncentruje się na tematach związanych z najnowszymi trendami w branży, takimi jak zrównoważony rozwój i marketing wirtualny. Goście targowi w ramach wykładów i prezentacji najlepszych praktyk będą mogli otrzyma
od znanych prelegentów i ekspertów wiele cennych wskazówek i pomysłów, w jaki sposób przygotowa
się na przyszłość w dziedzinie marketingu.
Marketing w czasach zmian
We współpracy z firmą bluepool GmbH targi GiveADays w ramach strefy InterActive zaprezentują jak zatrze
granicę między rzeczywistością a fikcją. Stoisko przyszłości, „QBX.0”, tworzy pomost między komunikacją osobistą a wirtualną. „Targi” jako element strategii marketingowej można doświadczy
w szczególny sposób dzięki wirtualnemu marketingowi i rzeczywistości rozszerzonej.
Informacje dla odwiedzających
Bezpłatny jednodniowy bilet wstępu można otrzyma
po rejestracji na stronie www.giveadays.com/ticket i wpisaniu kodu kodu promocyjnego „GAD20YourTicket”. Uprawnia on do odwiedzenia wszystkich targów w ramach EXPO 4.0.