2500 lat temu grecki filozof Heraklit z Efezu powiedział, że wszystko płynie, a jedyną stałą rzeczą jest zmiana. Stwierdzenie to bardzo dobrze się starzeje i wydaje się, że jest dzisiaj bardziej aktualne niż kiedykolwiek.
Świat się zmienia i to zmienia się coraz szybciej. Obecna sytuacja, wymuszająca niejako pracę z domu, sprawia, że coraz więcej osób składnia się ku rozwiązaniom online. Wbrew pozorom w magiczny sposób nie rozwiązał się w międzyczasie problem zmian klimatycznych. Świat oddycha nieco głębiej, za każdym razem, kiedy znika choćby najmniejsze źródło emisji CO2. Biorąc powyższe pod uwagę firma Asgard, właściciel marki Blue Collection postanowiła zrezygnować z drukowania dwóch sezonowych (jesień/zima oraz wiosna/lato) katalogów i od nowego roku postawić na jeden, całoroczny.
Nie da się ukryć, że dwa katalogi miały swoje niepodważalne zalety, wśród, których tą największą była możliwość wprowadzenia na rynek dwóch edycji nowości. Żeby nie stracić tego atutu, na początku listopada miała miejsce premiera – FANTASTIC5 ( materiał promujący akcję). Pod tajemniczą nazwą FANTASTIC5 kryje się projekt polegający na wprowadzaniu co miesiąc do oferty Blue Collection 5 nowych, unikatowych gadżetów.
Co miesiąc, wraz z nowym zestawem gadżetów zostanie przygotowany pakiet przydatnych narzędzi marketingowo-sprzedażowych. Film produktowy, prezentacja produktów w PDF-ie, edytowalna ulotka, materiały niezbędne do integracji oferty oraz bonus-niespodzianka – wszystko aktualizowane i łatwo dostępne dla klientów Blue Collection. Zapowiedzi kolejnych edycji FANTASTIC5 będą komunikowane poprzez firmowy newsletter oraz kanały w mediach społecznościowych.
Ludowe porzekadło mówi, że gdy grzmot w listopadzie, urodzaj w polu i w sadzie – zgodnie z tym przesłaniem, zespół stojący za projektem FANTASTIC5 zapowiada, że narobi w listopadzie sporo hałasu. I w kolejnych zresztą też!
Produkty prezentowane w ramach FANTASTIC5 znajdziesz na www.asgard.gifts