Drugi cykl „Spotkañ Regionalnych PIAP” rozpoczêty
Dnia 14 padziernika 2014 roku w Poznaniu po raz pierwszy w tym roku odby³o siê regionalne spotkanie PIAP .
Celem cyklicznych, spotkañ regionalnych PIAP jest integracja Cz³onków PIAP a tak¿e omówienie bie¿¹cych tematów dotycz¹cych bran¿y. W tym roku spotkania regionalne obywaj¹ siê w nowej formule – mianowicie w formie debaty z udzia³em specjalisty z wybranej dziedziny.
W Poznaniu, jako pierwszym miecie spotkanie odby³o siê w nowej formule. Tematem debaty by³y: Spory o prawa w³asnoci intelektualnej z punktu widzenia bran¿y reklamowej i bran¿y artyku³ów promocyjnych.
Spotkanie zosta³o podzielone na dwie czêci; w pierwszej cz³onkowie omówili zagadnienia nad którymi aktualnie pracuje Zarz¹d, natomiast w drugiej uczestnicy debatowali na temat praw w³asnoci intelektualnej.
Tematami rozmowy by³y m.in.: certyfikat dla Rzetelnych Agencji Reklamowych PIAP a tak¿e próba odpowiedzi na pytanie – Ilu klientów koñcowych wie, czym jest PIAP oraz co zrobiæ by zwiêkszyæ rozpoznawalnoæ PIAP wród klientów koñcowych a tak¿e zwiêkszyæ wiedzê o rynku upominków reklamowych.
W debacie z ekspertami poruszone zosta³y tematy m.in. zagadnienia z zakresu prawa w³asnoci intelektualnej i prawa w³asnoci przemys³owej.
Ciekawe pytania nad którymi uczestnicy debatowali podczas spotkania:
Czy agencja reklamowa oraz producent maj¹ prawo pokazywaæ produkty z logo swoich klientów na stronie internetowej, w katalogach, na targach itp. jako przyk³ad realizacji?
Czy firmy mog¹ pokazywaæ na stronie internetowej logotypy klientów dla których wykonywane by³y zlecenia?
Jakie materia³y mo¿na wykorzystywaæ w dzia³alnoci bran¿y bez specjalnej zgody?
W jaki sposób post¹piæ w sytuacji gdy zosta³o wykonane zlecenie od klienta i nieumylnie naruszone zosta³y czyje prawa w³asnoci intelektualnej? Kto ponosi odpowiedzialnoæ i w jaki sposób mo¿na jej unikn¹æ?
W jaki sposób ustrzec siê przed wykorzystaniem prac (projektów) bez naszej wiedzy i zgody?
Kolejne zaplanowane Spotkanie Regionalne PIAP odbêdzie siê dnia 28 padziernika 2014 roku w Warszawie : WIÊCEJ
Polska Izba Artyku³ów Promocyjnych jest organizacj¹ zrzeszaj¹c¹ przedsiêbiorców z bran¿y artyku³ów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacj¹ konsoliduj¹c¹ bran¿ê, partnerem do rozmów z decydentami kszta³tuj¹cymi zewnêtrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Cz³onkami Za³o¿ycielami liczy ponad 140 Cz³onków. Liczba ta ronie w ostatnich miesi¹cach w zwi¹zku z aktywizacj¹ dzia³añ marketingowo-promocyjnych Izby.
Wiêcej informacji o Izbie na stronie: www.piap-org.pl
Kontakt dla mediów:
Katarzyna Wojniak, biuro@piap-org.pl | tel. 0791 354 426