Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

DOTACJA DO 200.000,00 PLN

11.04.2012

Dotacja cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem wśród polskich przedsiębiorców. Jest ona możliwością na rozpoczęcie bądź dalszy rozwój w obszarze eksportu poprzez wykorzystanie następujących instrumentów:
-koszt udziału w targach zagranicznych (w tym m.in. wynajem powierzchni wystawienniczej, zabudowa stoiska, transport eksponatów, hotele, diety, wizy, ubezpieczenia, bilety, wpis do katalogu targowego, zakup reklamy w mediach targowych, materiały promocyjne itp.)
-koszt wyjazdów zagranicznych na spotkania handlowe (w tym m.in. transport, hotel, diety, wizy i ubezpieczenia, bilety wstępu, materiały promocyjne  itp.);
-koszt zakupu usługi wyszukiwania i doboru partnerów zagranicznych (w tym m.in. bazy danych, sprawdzania wiarygodności firm, umawianie spotkań, wyjazdy itp.);
-koszt usługi wykonania badań marketingowych rynków zagranicznych;
-koszt usługi opracowania strategii wejścia na rynki zagraniczne;
-koszt usługi opracowania strategii finansowania działalności eksportowej;
-koszt uzyskania certyfikatów, niezbędnych do wprowadzenia produktów na rynki zagraniczne.

W ramach tej dotacji można założyć jednocześnie kilka kierunków np. Niemcy, Czechy, Wielka Brytania.  Procedura jest dwuetapowa ponieważ dotację otrzymuje się dwukrotnie. W pierwszej kolejności na przygotowanie Planu rozwoju eksportu (maksymalnie 10 000 PLN dla jednego przedsiębiorcy) następnie na wszelkie wybrane działania (wystawiennictwo, odwiedziny targów, wyjazdy w celu zawierania kontraktów handlowych, certyfikaty, zakup baz danych). Kwota maksymalna do wykorzystania w ramach tego wniosku to 200 000 zł netto.

NABÓR WNIOSKÓW KWICIEŃ  2012