Dziêki zgromadzeniu w jednym miejscu 4 sektorów bran¿y reklamowej zwiedzaj¹cy maj¹ ³atwy dostêp do ofert wielu firm dzia³aj¹cych we wszystkich obszarach reklamy. Organizatorzy wierz¹, ¿e dziêki efektowi synergii wszyscy wystawcy targów Expo 4.0 odnosz¹ wymierne korzyci z kompleksowego zestawienia tych 4 sektorów.
Nie bez znaczenia pozostaje fakt lokalizacji imprezy- Stuttgart reprezentuje potêgê ekonomiczn¹ po³udniowych Niemiec. Organizatorzy maj¹ silne wsparcie wiata medialnego, który za pomoc¹ specjalistycznych tytu³ów bran¿owych docieraj¹ do ponad 200 000 firm zainteresowanych tematyk¹ targów.
Wstêp na targi jest bezp³atny po uprzedniej rejestracji internetowej. Uczestnikami mog¹ byæ wy³¹cznie profesjonalici dzia³aj¹cy w obszarze reklamy.
Expo 4.0 wyró¿nia siê przede wszystkim ciekaw¹ formu³¹, która spotyka siê z du¿ym zainteresowaniem wystawców i zwiedzaj¹cych. Myl¹c o rynku niemieckim z pewnoci¹ warto zwróciæ uwagê na wydarzenie, które pozwala dotrzeæ do ogromnej grupy odbiorców bez obowi¹zku przynale¿noci do organizacji bran¿owych. Warto szybko podj¹æ decyzjê o wystawianiu siê bowiem najbardziej atrakcyjna powierzchnia wystawiennicza jest szybko zajmowana. Dla przyk³adu na targach TV TecStyle Visions pozosta³o ju¿ tylko 30% wolnej przestrzeni.
Chcesz dowiedzieæ siê wiêcej? Skontaktuj siê z nami. sales@gjc.pl