Warszawa, 07.03.2012 – „Halloween, obok świąt Wielkiej Nocy i Bożego Narodzenia, stało się trzecim co do wielkości sezonowym wydarzeniem w Niemczech” powiedział Marco Alfter, rzecznik prasowy Haribo, w jednym z wywiadów w październiku 2011 r. W celu zwiększenia sprzedaży produktów Haribo związanych z Halloween we Francji, projektanci STI – we współpracy z agencją Anis, stworzyli doskonale wpisujce się w ten temat impulsowe rozwiązanie POS.
Zaprojektowana specjalnie na owocowe gumy do żucia prezentacja POS zabiera konsumentów w podróż po świecie duchów. Na terenie tekturowego dworca kolejowego POS latają nietoperze i sowy, uśmiechają się szyderczo dynie i nietoperze, pląsają pająki i wampiry. Hariboy, w specjalnym kostiumie maszynisty Halloween, sprzedaje bilety podróżne i troszczy się o wyjątkową atmosferę w miejscu sprzedaży – piękną i straszną.
Interaktywne dekoracje odnoszą się do wszystkich zmysłów
Zrealizowana dla francuskich supermarketów dekoracja POS zajmowała dwie europalety 1:1. W części frontowej natomiast posiadała doczepioną lokomotywę ze specjalnym koszem wrzutowym na 150 kilogamów owocowej gumy do żucia. Wyspa srzedażowa przyciąga wzrok przechodnia również dzięki specjalnym podwieszanym girlandom z motywem Haribo. Kiedy okienko biletowe było uruchamiane, rozlegał się w całym sklepie gwizdek podróży dający pociagowi znak do odjazdu, przy jednoczesnym migotaniu zintegrowanych elementów świetlnych.