Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Choco4Mat – nowa marka w portfolio firmy Słodkie Upominki

06.11.2012

Firma Słodkie Upominki – specjalizująca się w projektowaniu, produkcji oraz konfekcjonowaniu słodyczy reklamowych – opracowała unikalną i innowacyjną modułową technologię wytwarzania czekolady. Jej efektem jest powstanie nowej marki – Choco4Mat.

Firma Słodkie Upominki opracowała i wdrożyła unikalną i innowacyjną modułową technologię wytwarzania form do czekolady. Technologia ta stwarza możliwość wymiany fragmentu formy, przez co nadanie jej indywidualnego charakteru jest teraz możliwe w bardzo krótkim, ekspresowym czasie przy kosztach zdecydowanie mniejszych niż w przypadku wykonywania tradycyjnych form.

Choco4Mat to nie tylko atrakcyjna formuła, ale i gwarancja najwyższej jakości czekolady. Firma Słodkie Upominki już od 2007 roku współpracuje bowiem z koncernem Barry Callebaut światowym liderem w produkcji wysokiej jakości produktów kakaowych oraz czekoladowych.

Czekoladowa komunikacja pomiędzy firmami a ich klientami, kontrahentami, partnerami biznesowymi może teraz przybrać formę… Czekoladowego Mr. Coookie, Czekoladowego Torciku, Czekoladowego Samochodu czy też Czekoladowego Smartpone’a…  Oferta w ramach linii Choco4Mat systematycznie będzie aktualizowana. Nowości można śledzić na stronie www.choco4mat.com.

Firma Słodkie Upominki – uznany producent i dostawca słodyczy reklamowych – funkcjonuje na polskim rynku od 1999 roku. Od ponad 7 lat firma jest również obecna na rynku europejskim – słodycze reklamowe dostarczane są do wszystkich krajów Unii Europejskiej oraz m.in. do Norwegii, Szwajcarii, Chorwacji, Gruzji… Misją Słodkich Upominków jest oferowanie najwyższej jakości słodyczy reklamowych projektowanych i produkowanych z myślą o jak najbardziej efektywnym i efektownym ich wykorzystaniu w działaniach marketingowych prowadzonych przez klientów. Firma Słodkie Upominki jest członkiem: PSI (Promotional Product Service Institut) od 2003 roku, European Sourcing oraz Trade Only.