W centrum projektu znajduje się metalowe pudełko pokryte charakterystycznym ornamentem i złotym tłoczeniem. Ma ono za zadanie – podobnie jak wysokiej jakości display z dodatkowymi elementami dekoracyjnymi, – podkreślać charakter marki, tzn. męskość, odwagę i luksus.
Limitowana edycja specjalna wyróżnia się ponadto heraldyczną symboliką.
Na frontowej części projektu przedstawiona jest dumna postać lwa, będącego herbem Szkocji.
Wszystkie elementy pokryte są dwoma rodzajami lakieru: punktowym lakierem UV nadającym wybranym fragmentom displaya wysokiej jakości połysk, jak również lakierem matującym, który kontrastując z błyszczącymi elementami, tym samym jeszcze bardziej je uwypukla.
Display, mogący pomieścić 24 opakowania szkockiej Whiskey, dostarczony jest do supermarketów kompletnie zatowarowany, natomiast kolumna Drop’n Pop, może być rozstawiona w punkcie sprzedaży w ciągu kilku sekund.
Wykonany z tektury falistej, wysoce uszlachetniony system plakatowy został uzupełniony o specjalną wkładkę antypoślizgową, która chroni display przed niepożądanym działaniem wody.
Grupa STI jest wiodącym europejskim dostawcą w branży displayów i opakowań; dysponuje 14 zakładami produkcyjnymi w Niemczech, Australii, Anglii Polsce, Rumunii, Czechach i na Węgrzech; zatrudnia 2000 pracowników. W 2011 roku obrót grupy wyniósł około 320 milionów euro. Klientami Grupy STI jest ponad połowa największych europejskich producentów towarów szybko-rotujących (FMCG), wiodące przedsiębiorstwa zajmujące się wytwarzaniem dóbr przemysłowych oraz koncerny handlowe, w tym dwadzieścia z 30 największych firm niemieckich.
W leksykonie „Marki XX wieku” wydanym na początku bieżącego roku przez dr Floriana Langenscheidt’a Grupa STI została wpisana jako synonim dla opakowań i displayów.