Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Branża upominków reklamowych w sprawie tarczy antykryzysowej dla przedsiębiorców!

24.03.2020

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jako organizacja zrzeszająca ponad 185 firm z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy, reprezentująca sektor ponad 1 000 głównych dostawców (producentów/importerów upominków reklamowych, drukarni) oraz ok. 10 000 agencji reklamowych z wielkim niepokojem obserwuje skutki, jakie przynosi obecna sytuacja na rynku i jakie ciężkie konsekwencje wywołuje dla branży reklamowej epidemia COVID-19. Wsłuchując się w głosy potrzeb przedsiębiorców zrzeszonych w Izbie, przedstawiono propozycję postulatów, mających na celu zapobiec problemom, z którymi już dziś mierzą się reprezentanci naszej branży. Zarząd Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych zaproponował władzom RP konkretne rozwiązania, dzięki którym firmy z branży będą w stanie przetrwać i prowadzić swoją działalność, jednocześnie zapewniając miejsca pracy swoim pracownikom.Postulaty niezbędne do ochrony interesów branży upominków reklamowych zostały wystosowane dnia 23.03.2020 roku do niżej wymienionych adresatów: Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Pana Andrzeja Dudy, Prezesa Rady Ministrów Pana Mateusza Morawieckiego, Minister Rozwoju Pani Jadwigi Emilewicz, Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców Pana Adama Abramowicza oraz Prezesa Krajowej Izby Gospodarczej Pana Andrzeja Arendarskiego.

– Mając na uwadze interesy wszystkich przedsiębiorców, a także sytuację gospodarczą naszego państwa apelujemy o uwzględnienie przedstawionych postulatów przy realizacji działań związanych z minimalizacją skutków, jakie niesie za sobą obecna sytuacja- mówi Edyta Lisowska, Prezes Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

 

POSTULATY BRANŻY UPOMINKÓW REKLAMOWYCH TARCZA ANTYKRYZYSOWA-PREZES RADY MINISTRÓW RP

POSTULATY BRANŻY UPOMINKÓW REKLAMOWYCH MINISTER ROZWOJU JADWIGA EMILEWICZ

Wcześniejsze działania Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w imię ochrony interesów firm z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy:

– Polska Izba Artykułów Promocyjnych po ogłoszeniu w Polsce pandemii COVID-19 dnia 12.03.2020 roku zwróciła się w piśmie do Prezesa Rady Ministrów Mateusza Morawieckiego z apelem o przygotowanie w trybie pilnym dla przedsiębiorców branży upominków reklamowych planu naprawczego: APEL PIAP DO PREZESA RADY MINISTRÓW 12.03.2020

– Apel branży upominków reklamowych skierowany do Minister Rozwoju Jadwigi Emilewicz 20.03.2020 – firmy Członkowskie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych przesłały podpisane dokumenty, biuro Zarządu PIAP przekierowało dnia 20.03.2020 roku zebrane dokumenty do Ministerstwa Rozwoju:
DRAFT PISMA DO MINISTER ROZWOJU J.EMILEWICZ 20.03.2020

 

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 180 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.


Więcej informacji o Izbie na stronie
: www.piap-org.pl

Kontakt dla mediów:

Katarzyna Wojniak, biuro@piap-org.pl | tel. 791 354 426