Pierwszego dnia Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2016, odbêdzie siê konferencja z cyklu B2B Academy organizowana przez Texet Poland i Harvard Business Review. Zaplanowane zosta³y trzy prelekcje o tematyce cile zwi¹zanej z rynkiem B2b. Konferencja to szansa na wyj¹tkowe spotkanie ze specjalistami z bran¿y i zdobycie wiedzy o ich podejciu do businessu, budowania marki, strategii cen, itp.!
Serdecznie zapraszamy.
WTOREK 16.02.2016
Miejsce: Sala Konferencyjna A1 – Hala F
Rodzaj szkoleñ: Konferencja w ramach B2B ACADEMY – bezp³atne, wejcie za okazaniem zaproszeñ imiennych
Prowadz¹cy: dr Mariusz Szeib, Agnieszka Wêglarz, Tomasz Barudin
11.00 „Rola marki w ¿yciu cz³owieka i w kreowaniu wartoci dodanej w operacjach handlowych” dr Mariusz Szeib – Prezes TEXET Poland Sp. z o.o.
11.30 „James Harvest Sportswear & Printer Activewear – koncept marki, prezentacja nowoci 2016″ Tomasz Barudin – Dyrektor Sprzeda¿y i Marketingu TEXET Poland Sp. z o.o.
12.15 „Jak unikaæ walki cenowej w bran¿y Business to Business?”
Agnieszka Wêglarz – Dyrektor Programu ICAN Total Marketing B2B
W celu zapoznania siê z pe³nym planem RemaCongress – kliknij TUTAJ.