Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Axa Trading i Fabryka Czasu w szeregach PIAP

19.07.2012

Axa Trading – importer i dystrybutor prestiżowych upominków biznesowych specjalizujący się w kompleksowej obsłudze klientów korporacyjnych i  instytucjonalnych w zakresie dostaw produktów reklamowych i wizerunkowych renomowanych marek europejskich.  W 2012 r. firma wprowadziła na polski i niemiecki rynek oryginalne akcesoria biznesowe 11 włoskich marek modowych: Gattinoni,  Borsalino, Baleciaga, Iceberg oraz gadżety marki motoryzacyjnej Ducati Corse. Ponadto oferuje unikatowe, eleganckie gifty marek: Cacharel, Ungaro, Cerruti 1881, Nina Ricci, Charles Jourdan, Jean Louis Schererr. Axa Trading realizuje zamówienia dla największych polskich przedsiębiorstw, stawiając szczególny nacisk na wysokie standardy obsługi oraz bezpieczeństwo zakupów, dzięki dbałości o najwyższą jakość oferowanych artykułów. Aktualnie Axa Trading posiada w swojej ofercie największy wybór akcesoriów biznesowych wśród dostawców markowych upominków biznesowych –ponad 2600 produktów 26 znanych światowych brandów.

Fabryka Czasu jest polskim producentem kalendarzy książkowych. W swojej ofercie posiada bogaty asortyment produktów dopasowany do zróżnicowanych wymagań Klienta. Profesjonalna obsługa, jakość, terminowość oraz indywidualne podejście do Klienta to najważniejsze zasady, którymi kieruje się od lat. Aby sprostać zmieniającym się potrzebom klientów Fabryka Czasu stale poszerza swój asortyment w zakresie modeli, kolorów i struktury opraw. Umożliwia Klientom realizację indywidualnych projektów i znakowanie poprzez: tłoczenie, grawer  laserowy, kolorowy nadruk czy oprawy indywidualne.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 130 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.