28. edycja APPPEXPO (pełna nazwa: Ad, Print, Pack & Paper Expo) o powierzchni 200,000 m² i liczbą 2000 zwiedzających odbędzie się w szanghajskim NECC w dniach 4.03-07.03.2020. Motywem przewodnim targów będzie “MULTI-INTEGRACJA, WPROWADZANIE INNOWACJI W CYFROWĄ ERĘ”.
W przeciągu 28 lat nieprzerwanego rozwoju, APPPEXPO jako platforma targowa zawsze kierowała i utrzymywała rozwój przemysłu. Zbiera innowacyjne produkty oraz osiągnięcia technologii na różnych płaszczyznach, w tym druku atramentowego, cięcia, grawerowania, znakowania, ekspozycji, oświetlenia, druku tekstylnego, ekspresowego i grafiki oraz pakowania, w których doskonała integracja kreatywnego reklamowania i nowinek technologicznych może być w pełni zaprezentowana.
Najważniejszym celem APPPEXPO jest dążenie do dostarczania kompleksowych rozwiązań dla branży oznakowania reklamowego, otwieranie całych łańcuchów branżowych oraz badanie rozwoju branży jako łącznik, który pozwoli Chinom zobaczyć świat, a światu zrozumieć Chiny.
Wchodząc w ciągle zmieniającą się erę cyfryzacji, elementy APPPEXPO są coraz bardziej różnrodne. Nieważne, czy są to różnorodne stoiska, formy prezentacji, kanały promocji, źródła kupujących, czy regiony rynków, ale odzwierciedlają ducha innowacji, poszukiwania czegoś innego oraz eksploracji.
Wchodząc w otwartą i podatną na zmiany erę cyfryzacji, APPPEXPO zobowiązało się szukać drogi integracji. Międzynarodowy Festiwal Targów w Szanghaju integruje cały rynek, CSA (Shangai) zbiera przedsiębiorstowa z różnych pól, Sojusz APPPEXPO łączy zdywersyfikowane rynki regionalne, a Stowarzyszenie Reklamy Azji (AAA) organizuje wiele zamorskich wystaw, które wszystkie demonstrują nasze mocne zaangażowanie, by zawładnąć przyszłością.
Multi-integracja, dwie strony monety, prowadzą APPPEXPO do lepszej przyszłości!