Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Agencja Reklamowa FIORI polskim członkiem grupy IGC

30.08.2011

IGC zostało założone w 1956 roku i od tego czasu nieustannie się rozwija. Jest to obecnie największa grupa zrzeszająca agencje reklamowe na świecie. IGC wybiera swoich członków ostrożnie, aby mieć pewność, że reprezentują oni wysoki poziom, są dynamiczni i odnoszą sukcesy w swoich krajach. Dzięki temu, że członkowie IGC obecni są na niemal każdym kontynencie realizacja zamówień zajmuje mniej czasu, a koszty są zdecydowanie niższe. IGC posiada wspólną bazę rekomendowanych dostawców – dzięki temu znalezienie konkretnych artykułów odbywa się o wiele szybciej niż zwykłymi kanałami, co znacznie skraca terminy realizacji. Członkowie IGC nieustannie wymieniają się informacjami na temat nowych produktów i ofert, udostępniają sobie dane na temat rynku i realizacji lokalnych gadżetów. Wiele z dzisiejszych najlepszych produktów reklamowych i konceptów marketingowych wywodzi się z IGC. Często spowodowane jest to faktem, że odnoszący sukces pomysł z jednego kraju jest udostępniany pozostałym członkom z innych krajów. Członkowie IGC od lat obsługują światowe firmy (koncerny farmaceutyczne, sektor IT, branża motoryzacyjna itp.). Firmy zrzeszone w IGC to eksperci w dziedzinach promocji i handlu, posiadający najnowsze idee, aby skutecznie promować firmy swoich Klientów. Codzienna komunikacja pomiędzy członkami IGC poprzez intranet pozwala na koordynację działań pomiędzy różnymi firmami.

Więcej informacji na stronie fiori.pl