Grono firm Cz³onkowskich PIAP powiêkszy³o siê o kolejne, nowe firmy z bran¿y upominków reklamowych: Agencja Reklamowa „Studio W” i Newtrend.
– Do PIAP-u przystêpujemy z myl¹ dalszego rozwoju naszej dzia³alnoci. Chcielimy do³¹czyæ do grona profesjonalistów wiadcz¹c najwy¿sz¹ jakoæ us³ug oraz produktów.”Zatrzymuj¹c siê – cofasz siê ” mówi Mateusz W³asny w³aciciel firmy Agencja Reklamowa „Studio W”.
– Do PIAP-u przystêpujemy, poniewa¿ chcemy zaproponowaæ koncepcjê mylenia projektowego, firmom, które potrzebuj¹ zmian w procesie budowania przewagi konkurencyjnej – mówi Jolanta Ograbek z Newtrend.
Agencja Reklamowa „Studio W” wiadczy kompleksowe us³ugi reklamowe od ponad 7 lat. Ka¿d¹ reklamê jest w stanie wykonaæ od projektu, przez realizacjê po monta¿.Posiada zaplecze projektowe, produkcyjne oraz park maszynowy. Aspekty te pozwalaj¹ zaanga¿owaæ siê w ka¿dy projekt zwi¹zany z reklam¹, wyró¿nieniem firmy, marki i wydobyciem jej wyj¹tkowoci. Podstaw¹ dzia³alnoci firmy jest projektowanie, druk wielkoformatowy , poligrafia, reklama podwietlana, produkcja gad¿etów, oklejanie samochodów . Dziêki zaanga¿owaniu pracowników firma wiadczy us³ugi oraz produkty najwy¿szej jakoci .
Newtrend – firma tworz¹ca metod¹ DesignThinking innowacyjne upominki reklamowe.
Metoda Design Thinking polega na wnikliwym zrozumieniu osób, dla których firma projektuje, ale te¿ generowaniu pomys³ów, tworzeniu prototypów i testowaniu ich w praktyce z odbiorcami. Dziêki tej metodzie powstaj¹ nowe produkty, us³ugi, innowacyjne technologie lub ulepszenia istniej¹cych rozwi¹zañ. Ponadto metoda pomaga w zamienianiu problemów na wyzwania i chêci tworzenia prawdziwej wartoci dla ludzi, bazuj¹c na ich potrzebach. To tak¿e mylenie projektowe, które nie opiera siê na szczêciu, inspiracji czy te¿ geniuszu wynalazcy, lecz na zmianie optyki, dziêki poznaniu i zrozumieniu ró¿nych punktów widzenia. Firma oprócz tworzenia upominków reklamowych metod¹ DT, proponuje mo¿liwoæ pracy w grupie projektowej, gwarantuj¹c efekt synergii. Newtrend szybko te¿ reaguje na otaczaj¹cy nas wiat i ludzi poprzez dostosowanie siê do ich indywidualnych potrzeb.
Polska Izba Artyku³ów Promocyjnych jest organizacj¹ zrzeszaj¹c¹ przedsiêbiorców z bran¿y artyku³ów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm.
Jest organizacj¹ konsoliduj¹c¹ bran¿ê, partnerem do rozmów z decydentami kszta³tuj¹cymi zewnêtrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Cz³onkami Za³o¿ycielami liczy ponad 170 Cz³onków. Liczba ta ronie w ostatnich miesi¹cach w zwi¹zku z aktywizacj¹ dzia³añ marketingowo-promocyjnych Izby. Wiêcej informacji: www.piap-org.pl
Wiêcej informacji o Izbie na stronie: www.piap-org.pl
Kontakt dla mediów:
Katarzyna Wojniak, biuro@piap-org.pl | tel. 791 354 426