Pomysłodawcą akcji jest Marcin Banaszkiewicz (wykładowca, trener LinkedIn, twórca społeczności H2H), który po osobistych doświadczeniach z czasową niepełnosprawnością, buduje w środowisku biznesowym świadomość czym jest niepełnosprawność i jak ją oswoić w biznesie. To właśnie przez wzgląd na własne doświadczenia postanowił zgromadzić przedstawicieli polskiego biznesu, aby wspólnie działać, inspirować się i poszerzać świadomość pracodawców. Zwraca uwagę na wartość jaką niesie za sobą zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami, budowanie inkluzywności w miejscu pracy oraz przede wszystkim podeście Human to Human w biznesie.
Zespół adsystem na szczyt Śnieżki poprowadzi Łukasz Wagemann, ambasador Szczytu H2H. Oprócz adsystem w tym roku do grona partnerów wydarzenia dołączyli także Cersanit, PKO Faktoring, Symfonia, Polskie Porty Lotnicze i wiele innych. Co roku grono zaangażowanych w projekt H2H firm powiększa się.
10 września wyprawę poprzedzi spotkanie networkingowe w hotelu Gołębiewski, podczas którego odbędzie się spektakl poprowadzony przez osoby z niepełnosprawnościami. Jak piszą organizatorzy, przedstawienie ma pokazać odbiorcom świat niepełnosprawności, której nie widać na pierwszy rzut oka.
W ramach akcji Szczyt H2H w środę 11 września na Śnieżkę ruszy ponad 400 osób pod opieką swoich Ambasadorów. Wydarzenie zakończy się wieczorem 11 września uroczystym spotkaniem wszystkich zdobywców Śnieżki w Hotelu Gołębiewski.
Inicjatywy społeczne i sportowe są jednym ze spoiw, które umacniają relacje w adsystem. Zespół regularnie uczestniczy w różnych przedsięwzięciach tego typu, a CEO organizacji, Łukasz Wagemann, jest triathlonistą z wieloma międzynarodowymi występami na koncie. Zespół adsystem reprezentuje grono liderów. Będą to: Łukasz Wagemann CEO, Grzegorz Galon, Ewa Piechowiak, Joanna Tonkowicz, Konrad Czajkowski i Kamil Kalicki.