3.049.366 z³otych uda³o siê dotychczas odzyskaæ twórcom projektu NOT RECOMMEND. Jest to niew¹tpliwie wielki sukces ¿e tak ogromna kwota zosta³a zosta³a w bran¿y. Niewielkim wysi³kiem ka¿da firma mo¿e zg³osiæ wierzyciela a my zajmiemy siê reszt¹.
Dwanacie lat temu firma GJC Inter Media Sp. z o.o. wysz³a z pomys³em powstania wykazu Industry Does Not Recommend. Jedn¹ z podstawowych jego funkcji jest maksymalizowanie poczucia bezpieczeñstwa w obrocie handlowym pomiêdzy firmami w szeroko rozumianej bran¿y artyku³ów promocyjnych. Polega to na przekazywaniu informacji o wszystkich podmiotach „Niepolecanych”, a mówi¹c prociej, niewywi¹zuj¹cych siê ze swoich zobowi¹zañ, g³ównie finansowych. Dzia³anie NOT RECOMMEND ma jednak przede wszystkim za zadanie d¹¿enie do polubownego rozwi¹zywania spraw spornych wynikaj¹cych z umów zawartych pomiêdzy dostawc¹ i jego odbiorcami.
Uczestnictwo w programie przynosi tak¿e szereg dodatkowych korzyci
Wiêcej na www.swb-partners.com