Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

Upominków świat w dosłownym tego słowa znaczeniu

30.05.2016

Pozostając w klimacie „voyage”, kolejnym przystankiem będzie również wyspa, jednak na północy, z Londynem i Big Benem na czele. Odwiedzimy tu specyficzny świat – niezwykle tęczowy i tętniący życiem sklep M&M’S World®.

 

M&M’S to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek branży cukierniczej na świecie, ponadto marka świętuje w tym roku 75-lecie istnienia (1941-2016).

 

Intrygujący niesamowity 4-poziomowy świat M&M’S World na pierwszy rzut oka może skojarzyć się z bajkowym światem wielbicieli czekoladowych kolorowych pastylek. Jednak już po chwili każdy może znaleźć coś dla siebie 🙂

Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że praktycznie całe mieszkanie od podłogi przez ściany po elementy wyposażenia wnętrza mogą przybrać barwny design bohaterów M&M’S.

 

Towar na każdym poziomie sklepu jest inny – od tradycyjnych cukierków i fenomenalnej ściany tęczy wyposażonej w dozowniki zawierające M&M’S w 22 kolorach, po gifty, upominki kolekcjonerskie, elementy wyposażenia wnętrz, odzież, przybory kuchenne, biżuterię, porcelanę, akcesoria, a także sezonowe przedmioty outdoorowe, serię Star Wars czy zaprojektowane specjalnie produkty odzwierciedlające charakter miast, gdzie zlokalizowane są sklepy – czyli LAS VEGAS, NEW YORK, ORLANDO, LONDON i SHANGHAI.

 

 W Londynie oczywiście wiecznie żywy obraz The Beatles przechodzących przez przejście dla pieszych, który nawiązuje do okładki płyty zespołu – „Abbey Road”. Mówi się, że jest to najsłynniejsza okładka płyty muzycznej w historii, która jednocześnie stała się najpopularniejszym wizerunkiem The Beatles.

W londyńskim M&M’S wita też gości symbol Londynu, czyli czerwony double-decker bus, przez który każdy musi przejść, by wejść do środka centrum.

Poza tym każda kolorowa drażetka z drużyny M&M’S ma swój dział w sklepie, gdzie prezentuje się zawsze okazale, na ścianach wiszą humorystyczne obrazy i plakaty 5 kolorowych bohaterów. Najlepiej sprzedające się produkty to: dozowniki na cukierki, upominki kolekcjonerskie, odzież, akcesoria do biura i domu oraz gry i zabawki. W sklepach stworzone zostało specyficzne środowisko i klimat dla gości, którzy poza zakupami mogą też spędzić czas, grając w gry interaktywne czy korzystając z innych atrakcji.

Pierwsze centrum M&M’S World zostało otwarte w Las Vegas w 1997 roku. W 2010 roku M&M’S World uruchomiło drukarki pozwalające klientom stworzyć i wydrukować na miejscu spersonalizowane wiadomości na cukierkach.

Pierwszy w Europie M&M’S World, który odwiedziłam, został otwarty w londyńskim Leicester Square w 2011 roku.

Sklepy M&M’S nadają marce coś więcej niż wymiar samych słodyczy. Są ponadczasowe i wraz ze swoimi bohaterami – Red, Yellow, Green, Blue i Orange – wpisują się w kulturę i ożywiają markę poprzez wyróżniające się osobowości.

 

Poza swoimi materiałami i dokumentacją fotograficzną fakty zaczerpnięto ze stron: www.mmsworld.comwww.mms.comwww.clipy.com.

Justyna Lisek- materiał pochodzi z 57 wydania Gifts Journal Polska