Jedyny magazyn poświęcony
wyłącznie upominkom reklamowym

O wojażach i upominkach reklamowych dla zmotoryzowanych

28.10.2019

Branża upominków reklamowych kwitnie – podobnie jak natura o tej pięknej porze roku! – lecz nie samą pracą człowiek żyje. Dni są coraz dłuższe, słońce coraz mocniej grzeje i z pewnością wielu z nas krąży już myślami wokół wakacyjnych wyjazdów. Ja z kolei zachęcę wszystkich Czytelników, by pozostać w branży reklamowej – dlaczego nie połączyć przyjemnego z pożytecznym – i z zachęcającą wizją wojaży w tle przyjrzeć się najciekawszym upominkom, które kierowcom oferuje branża paliwowa.

 

Czas na wyjazd! Postój: na stacji paliw

 

Doczekaliśmy się – w końcu nastała cieplejsza pora. Choć wiosna w tym roku raczy nas zmiennymi humorami, to bez dwóch zdań ten czas napawa optymizmem i dobrym nastrojem. Gdy biznes kwitnie razem z pięknymi okazami natury, nie sposób nie pomyśleć o odpoczynku. Każdy z nas planuje zasłużony urlop i nawet jeśli miałby trwać tylko weekend, to zawsze jest to okazja do wytchnienia i choćby chwilowej zmiany klimatu.

 

A jeśli podróż, to najczęściej samochodem, natomiast gdy samochód – to z postojami na stacji benzynowej. Przechodząc od tego obrazowego wstępu z jakże miłą perspektywą zbliżających się wakacji i wyjazdów, chciałabym skierować się ku tematyce gadżetów, które wypełniają każdą sferę naszego życia, a więc obecne są także na stacjach tankowania pojazdów.

 

Karta lojalnego kierowcy

 

Karta lojalnościowa to jeden z najlepszych sposobów przywiązania do siebie klienta. By rzeczywiście zainteresowany naszą ofertą konsument pozostał z nami na długo, powinna mu ona zapewniać atrakcyjne profity. Nie bez powodu koncerny przemysłu naftowego proponują stałym bywalcom swoich stacji uczestnictwo w programach lojalnościowych. Kluczem do sukcesu w całym tym przedsięwzięciu jest dopasowanie ich zasad do profilu kierowcy – inne korzyści będą liczyć się dla dużych przedsiębiorstw, a inne dla klientów indywidualnych. Jako kierowcy zbieramy więc punkty i wymieniamy je na nagrody – ale to nie wszystko. Na stacjach benzynowych otacza nas mnóstwo gadżetów reklamowych. Z których korzystamy najchętniej?

 

Gadżety reklamowe dla zmotoryzowanych

 

Aby upominek reklamowy nie był tylko kolejnym podobnym do innych drobiazgiem, który nie wzbudza większego entuzjazmu u obdarowanego (albo finalnie ląduje w szufladzie lub koszu), powinien być przede wszystkim… praktyczny. Najchętniej bowiem przyjmujemy to, co faktycznie może nam się przydać. Dla kierowcy będą to głównie akcesoria samochodowe, np. skrobaczki do szyb. Mogą stać się oryginalnym, a przy tym niesamowicie użytecznym gadżetem reklamowym, który wzbogacony logo pomoże w kreowaniu świadomości marki. Co jeszcze zainteresuje zmotoryzowanych? Wystarczy zastanowić się, z czego korzystamy na co dzień, siedząc za kółkiem lub na miejscu pasażera – na myśl przychodzą uchwyty do telefonu, kubki termiczne, breloki do kluczy i to najlepiej takie z dodatkowym funkcjami (jak otwieracz do butelek czy wbudowana latarka). Odświeżacze powietrza, a więc wszelkie zawieszki zapachowe z nadrukiem również zawsze są mile widziane – w końcu lubimy, gdy nasze auto pachnie świeżą morską bryzą, słodką wanilią czy… nowym samochodem.

 

Co stacje benzynowe oferują najmłodszym?

 

Nieocenioną rolę wśród artykułów o charakterze reklamowym odgrywają gadżety dla dzieci. Gdy tata lub mama po zatankowaniu zmierzają do auta nie tylko z opłaconym rachunkiem, ale także z nowym pluszakiem, stają się prawdziwymi bohaterami w oczach malucha! Puszysta maskotka, która umili podróż i stanie się przyjacielem, wzbudza sympatię zarówno dziecka, jak i rodzica, który na stacji benzynowej znajduje dużo więcej niż samo paliwo.

 

Czas więc pakować walizki i ruszać w podróż – koniecznie z przystankami na stacjach paliw. Tankowanie, łyk mocnej kawy, ciekawa oferta kolorowych upominków, które przyciągają wzrok kierowcy i pasażerów… Może skusić się na zabawkę dla dziecka lub drobiazg do auta? Chwila relaksu i dalej w drogę – z nowym gadżetem czy bez, jedziemy do wakacyjnego celu!

 Joanna Kłossowska – materiał pochodzi z 66 wydania Gifts Journal Polska